|
||||
|
||||
T3 doka Tristar 16" syncro...
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Kan het niet laten.. Zet mijn bus er ook bij.
|
|
||||
|
||||
@orange polo
Wat een mooie bus is het geworden
|
||||
|
||||
@Orange Polo...netjes kerel!!!
|
||||
|
||||
Quote:
weet je zeker dat dit een tristar is? mist nogal wat tristar details. Lijkt mij een rechtsgestuurde UK doka syncro met de deur aan de linkerkant...
|
||||
|
||||
Tristars hadden toch 2 achterdeuren?
|
|||
|
|||
T4 onderdelen nodig ? contacteer me Current cars : VW Amarok Highline 4Motion VW T4 2.5 TDI California Generation 151PK VW T4 2.5TDI werkpaard VW T4's : Breaking for parts VW T3 doka Syncro- offroad editie VW T2 early bay '69 |
|
|||
|
|||
Mijn eigen vind ik best dik geworden :$
|
|
|||
|
|||
Die is zeker best dik geworden!
|
|
|||
|
|||
Fotootje van mijn eigen bus op 17" stalen bmw x1 velgen.
|
|
||||
|
||||
Vet! Ik ben nooit verder gekomen dan een Photoshop met die velgen. Het was mij toen te weinig plug 'n play omdat ik geen adapters kon vinden.
M'n T4 komt steeds verder maar als ik dit dan zien dan begint het weer te kriebelen: |
|
||||
|
||||
*zwaai naar slapende koen*
|
|
|||
|
|||
[QUOTE=huinkroese]Vet! Ik ben nooit verder gekomen dan een Photoshop met die velgen. Het was mij toen te weinig plug 'n play omdat ik geen adapters kon vinden.
M'n T4 komt steeds verder maar als ik dit dan zien dan begint het weer te kriebelen: PLug and play was het zeker niet, heb ze omgeboord naar 5x112, dan pasvlakken gevlakt op de frees en vastgezet met platte moeren en nordlock rondellen, en een paar centerringen. |
|
|||
|
|||
Ik ken die bus ;-)
Quote:
Leuk de dubbelcabine hier te zien. Dit is onze bus, hier nog TD nu uitgevoerd met 2.9 V6 24V. Als je het leuk vindt kan je hier wat info erover vinden: http://vwt3fordv6.blogspot.nl/ |
|
||||
|
||||
Dikke Syncro gespot in Hindeloopen gisteren.