|
||||
|
||||
Dikke bakkkkkkkkk!!
|
||||
|
||||
Weer een prachtige update !
|
||||
|
||||
Nice ! Frank Alleen nog FFe die spijltjes achter de grill zwart spuiten
zeker bij een witte auto , jammer dat iedereen dit ( vergeet ). |
|
||||
|
||||
thanks allemaal!
haha die spijltjes was ik nog een beetje over aan het twijfelen, vind het eigenlijk ook wel weer wat hebben zo. misschien maar eens zwart tapen en kijken |
|
||||
|
||||
Strak wark..!! Ga zo door!!
|
|||
|
|||
Dik Frank maar dat wist je al,hij is echt heel mooi geworden
Heeft Elliott al gereageerd? |
|
||||
|
||||
Thanks, nee helaas nog niet
|
|
||||
|
||||
PVW feature?
|
||||
|
||||
Skywalker had m op facebook even getagd
|
|
|||
|
|||
Zou dik verdiend zijn!
Machtig gave Golf1 |
|
|||
|
|||
Erg nice!
1 puntje commentaar, waarom zo'n zware accu? Er zijn nog veel lichtere tegenwoordig 😁 |
|
||||
|
||||
klopt, deze is redelijk licht met 5,4kg even uit mijn hoofd. ik heb ze gezien van 1kg (LiteBlox) maat weet je ook wat die kosten..?!
|
|
||||
|
||||
Toevallig heb ik de afgelopen week nog een heel gesprek gehad met Elliot om wat dingen recht te zetten waar wat onduidelijkheid over was.
Zij proberen tegenwoordig voor 50% show-auto's en 50% performance auto's te plaatsen zo ver als dat mogelijk is natuurlijk. Als je de auto straks helemaal af hebt, kan ik mij niet voorstellen dat ze je daar niet in zouden willen hebben. Hij is nu al even in de picture geweest en positief ontvangen lijkt mij Last edited by DutchBuild : 11-03-2016 at 09:32. |
|
|||
|
|||
Quote:
Heel mooi allemaal Frank , en idd wat een geduld . Ik wou dat ik dat had . Waar laat je hem bewerken ? |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat zou wel heel cool zijn! |
|
||||
|
||||
Quote:
De motor gaat bewerkt worden bij Feld Motorsport ( www.feld-motorsport.de ) zij hebben veel ervaring met deze motoren dus dat moet goed komen |
|
||||
|
||||
Geweldig!!!!!!!!
|
|||
|
|||
Quote:
Panther lithium, €189,- gebruiken wij in de autocross ook, weegt 890gr. En 2 minuten doorstarten is geen probleem. Echt een aanrader! |
|
||||
|
||||
hmm interessant! eens even verder onderzoeken, thanks voor de tip!
|
|
|||
|
|||
Gruwelijk mooi project ! Goed bezig
|