|
|||
|
|||
Quote:
Dus alleen als het positieve reacties zijn mag het wel maar kritiek moet verwijderd worden... welkom op het WWW. Ik heb je meerdere keren persoonlijk gezegd, als een kerel dus, dat ik niet tevreden was over diverse dingen, ook persoonlijk, dus begin niet over dat ik het achter je rug om doe! Ik had alles tot op de 10de millimeter uitgewerkt dat weet je, dat er dan 2 mm verschil per velg is wat niet nodig was geweest vond ik erg slordig... Voor mij had die 2mm verschil grote gevolgen. Er zijn meerdere dingen niet goed gegaan en dat is jammer daar ga ik verder niet op in, maar waarom hoort dat niet in dit topic...kritiek is nooit leuk maar je kunt ervan leren, en ik ook. Maar met dit soort projecten waar heel veel werk, denkwerk en geld in zit kunnen de emoties soms de overhand nemen, het blijft nog steeds een hobby en een passie! Ik weet zeker dat je goed werk kunt leveren en persoonlijk heb ik ook geen probleem met jou, succes met alles.! |
|
|||
|
|||
Ik heb een vraag, is het mogelijk om adapters af te draaien van 50mm naar 30/35mm?
|
||||
|
||||
ligt er een beetje aan hoe diep het blinde gat voor de (imbus) bouten geboord is.
(de bouten waarmee je de adapter op je naaf vastschroeft) |
|
|||
|
|||
En of er draadbussen in geperst zijn of gewoon in de adapter getapt
|
|
||||
|
||||
Eindresultaat
|
|||
|
|||
ik denk nog steeds dit |
|
||||
|
||||
Sybian?
|
|||
|
|||
Quote:
|
||||
|
||||
Adapters 4x100 5x114.3
|
||||
|
||||
Er wordenvragen esteld over wat je gemaakt hebt en dan post je doodleuk nieuwe foto's zonder een klein woordje uitleg over het voorgaande?
|
|
||||
|
||||
dag jelle
Quote:
ik heb hier echt geen verdere informatie over anders had je die zeker gekregen als ik er meer over weet hou je dat van mij tegoed denk dat SciroccomTDI er het dichts bij zit
bertil Last edited by bertil1970 : 25-02-2016 at 21:50. |
|
||||
|
||||
Losse randen draaien
|
||||
|
||||
is die glans enkelt en alleen al gekregen door het afdraaien of heb je dit al iets na gepoetst?
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
Sommige aluminium soorten kun je zo laten glanzen met na draaien mits juiste snijhoek, scherp beitelplaatje en het nodige vakmanschap
|
||||
|
||||
En nog van veel meer factoren ook
Denk overigs dat dit enkel gedraaid is. |
|
||||
|
||||
dit komt zo van de draaibank .maar de kwaliteit van het materiaal bepaald wel het eindresultaat .de randen die ik hier gedraaid heb zijn van rotiform en works .
als je deze gaat polijsten is de kans op veel glans groot. niet echt bepaald gemakkelijk losse randen draaien.je moet echt alles goed in orde hebben anders zijn dit soort bewerkingen kansloos.
bertil Last edited by bertil1970 : 22-03-2016 at 18:30. |
|
||||
|
||||
deftig, en duidelijke taal was ik eens benieuwd naar
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Losse randen draaien
bertil Last edited by bertil1970 : 27-04-2016 at 12:47. |
|
||||
|
||||
Custom made speedline 19 inch