|
|||
|
|||
Verschil tussen tellerklok (2H en DX) MFA aansluiting
beste,
bij deze een vraag over aansluiting MFA (rubberen slangetje) ik heb 2 tellers liggen omdat mijn oude niet mooi meer is kocht ik een andere in mooie staat. (naald gebroken en de kleuren zijn afgegaan) deze hebben alle 2 MFA dus ike blij nu is deze geplaatst en reageert de hendel van de MFA niet op de teller tijdens mijn opzoek werk kom ik er achter dat mijn oude klok voor de DX is en volgens onderdeel nummer 191 907 346 H blijkt dat mijn andere teller voor de 2H is. doe ik iets verkeerd of moet ik op zoek gaan naar een anderen? alvast bedankt |
|
||||
|
||||
191 907 346 H is golf 2/ alleen de onderdrukvoelerhuis.
is vierkant als ik het goed heb. past niet op DX teller.
VW Golf 4 Cabriolet. VW Golf 1 oettinger 8v GTI 1983. Last edited by golfcabriolet : 18-02-2016 at 23:09. |
|
|||
|
|||
ik kan mijn vergissen maar de teller is wel degelijk uit een golf 1 cabrio met een 2H blok en weet ook dat deze overlapping is tussen de golf mk1 en mk2
maar dus deze teller kan ik niks mee doen dus verkopen en op zoek naar een anderen? alvast bedankt mvg maikel |
|
|||
|
|||
Quote:
jawel dat groene vierkante blokje is het verschil tussen de 2 tellers mvg maikel |