#1
|
|||
|
|||
COC formulier aanvragen problemen
zoals de titel zegt heb ik problemen om mijn coc formulier aan te vragen.
Ik heb dus vorige zomer een g60 geïmporteerd uit duitsland. Eergisteren mijn vignet 705 (België) bij de douane gaan halen. Nu heb ik blijkbaar enkel nog een COC formulier nodig. echter wist de dealer mij te vertellen dat ik dit moet aanvragen in duitsland (best online)... Dus deze middag enkele malen geprobeerd om het Vin nummer in te geven, maar dit is de fout die ik constant krijg. "Vehicle identification number is unknown to Volkswagen AG." (nogthans zei de dealer idd dat het het juiste vin nummer was). Kan er mij iemand helpen een COC formulier aan te vragen? alvast bedankt greetz
__________________
Gie6tie power |
#2
|
|||
|
|||
Wat is een coc formulier? Ben zelf uit belgie
Omdat ik mijn Golf 2 gtd uitgeschreven heb voor een mini restoratie wat nu heel lang aant duren is, ben ik voor een andere daily gegaan. (Merc 190D 2.5) Uit nederland gekocht. ik heb alleen een rdw bewijs meegekregen. en het apk papiertje van de laatste keuringsbeurt. Ik ben met die papieren naar de douane gegaan, 3cent neergelegd. en thats it Ik ben toen naar de keuring gegaan als OLDTIMER. aangezien ik niet tot mercedes truck center brussel wou rijden voor een gelijkvormigheids attest. En zie zo. Ik had alles binnen de week geregeld. Snap niet wat er zo'n verschil ligt tussen DE en NL? |
#3
|
|||
|
|||
gelijkvormigheidsattest, weet niet 100´% zeker of ik 1 vandoen heb.
grtz
__________________
Gie6tie power |
#4
|
|||
|
|||
Als ge wilt inschrijven als oldtimer is geen coc/gelijkvormigheidsattest nodig.
Wilt ge inschrijven onder gewone nummerplaten kunt ge uw g60 laten homologeren bij d'ieteren in brussel. Hier krijgt ge dan uw coc/gelijkvormigheidsattest. |
#5
|
|||
|
|||
Ok thx frektet,
Moest ik hem willen laten homologeren, dan moet hij volledig origineel staan veronderstel ik? Zit nu een uitlaatlijn van simons op, en een schroefset van fk... verder origineel. Grt
__________________
Gie6tie power Last edited by RTC1 : 13-02-2016 at 00:10. |
#7
|
|||
|
|||
sure Marco... :p
__________________
Gie6tie power |
#8
|
|||
|
|||
Ik heb hem toen in der tijd volledig in orde gezet voor keuring. Dan eerst naar d'ieteren geweest en dan door naar de keuring
|
#9
|
|||
|
|||
Waarom zou je hem eerst uberhaupt origineel zetten, als je toch voor een oldtimer keuring kan gaan, waardoor je helemaal niks moet gaan vervangen?
Ik veronderstel dat je zo'n G60 voor de fun koopt. en niet voor er naar het werk mee te gaan rije |
#10
|
|||
|
|||
Dieteren dan idd origineel, vr de rest wordt er niks getest, gaat de brug op en das alles. Als m ori is dan duurt het een half u. Of ge laat de homologatie doen bij de keuring, kan ook. Coc bestaat niet van zulke oude auto.. Werd mij ook gezegd maar die mensen kennen de correcte procedure dus niet..
__________________
http://www.corrado-database.nl/inde..._corrado&id=855 |
#11
|
|||
|
|||
Ast ne golf of ne corrado is dan ist geen probleem om origineel te zetten.. Passat? Good luck met het vinden van originele ophanging
__________________
http://www.corrado-database.nl/inde..._corrado&id=855 |