|
||||
|
||||
Toen ik het hoorde moest ik gelijk aan jouw denken.
Sterkte!
|
||||
|
||||
Pfff, dit moet echt een flinke klap zijn geweest voor ieder die zijn auto daar verloren is! Ik moet er niet aan denken zeg!
Je hebt wel veel geluk gehad want aan je gril/kenteken te zien is de hitte van het vuur best dichtbij geweest!
|
|||
|
|||
Shit man, dit is echt verschrikkelijk! Is er al bekend wat de oorzaak is van de brand? Hopelijk lukt het met de verzekering.
|
|
||||
|
||||
Sterkte voor alle betrokkenen. |
|
||||
|
||||
Wat een nachtmerrie...heel veel sterkte.
|
|
|||
|
|||
Ook gebeld door Paulus,... oh my god!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
||||
|
||||
Echt klote dit
|
|
|||
|
|||
Tering, klote man! Succes en sterkte, ook voor de andere!!
|
|
|||
|
|||
Man...wat zonde allemaal, sterkte ermee!
|
||||
|
||||
ik moest ook gelijk aan dit project denken, het zag er op 1 of andere manier bekend uit..
zo te zien gelukkig geen dingen die niet te reden zijn op het eerste gezicht voor jou auto althans! echt heel erg zonde van alles maar ook deze had toevallig daar op de brug kunnen staan heel veel succes ermee en met de nasleep van dit al
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Wat een mazzel dat jouw auto er goed vanaf gekomen is, voor alle anderen succes met afhandelen van de zaak ..
|
||||
|
||||
Bedankt voor alle reacties. Ik heb gister een dekzeil over mijn motorruimte kunnen leggen maar het was zo donker dat ik nog niet kon zien hoe de staat verder was. Ik zal hier nog verder naar moeten gaan kijken.
De bedoeling was om met de golf naar Worthersee 2016 te gaan. Maar moet even kijken of dat nog haalbaar is. Ik hoop het weekend de auto wat beter te kunnen bekijken en ook de auto te verplaatsen naar een andere stalling.
|
|||
|
|||
Erg kut kerel... maar hoorde al van Paul dat jij echt super geluk hebt gehad, beetje werk en dan komt dat vast goed.
over 2 maanden had de ///M3 daar gestaan :S sterkte
|
||||
|
||||
Sterkte man, je hebt idd veel geluk gehad. Hoop dat de schade meevalt....
|
||||
|
||||
Afgelopen zaterdag naar de golf gaan kijken bij daglicht en deze ook te verplaatsen naar een andere locatie. Eerst de auto even langs de wasbox, motorkap heb ik niet meer die is verbrand dus moest even zo gaan rijden. Dit was tevens ook de eerste rit na de restauratie en alles deed het perfect.
De auto schoongemaakt en verplaatst naar een nieuwe stallingslocatie waar die in goed gezelschap verkeerd. Zoals te zien op de foto's. Voor wat betreft de schade. Na het schoonmaken werd het duidelijk wat er vervangen dient te worden. Motorkap verbrand, grille gesmolten, bumper zijn plastic resten in gesmolten dus die moet ook vervangen worden. Op het linker voorscherm is waarschijnlijk iets van een stuk glas gevallen ofzo, hier zit een deuk in en schade. Al met al valt het erg mee en is het nog wel te repareren. Dus nu snel op zoek naar de onderdelen en weer verder bouwen. Hopelijk nog op tijd voor worthersee 2016
|
||||
|
||||
Damn.. Wat een geluk heb je gehad hey.... Mooi dat het meevalt en wat klote voor de mensen die echt alles kwijt zijn...
|
|
||||
|
||||
De afgelopen weken bezig geweest met het kopen van de nieuwe onderdelen. Origineel kon ik niet alles vinden en meeste was ook echt te duur dus ik heb ervoor gekozen om dit niet te doen.
Grille is nieuw, wil echt ooit weer een originele maar voor nu even prima. Nieuw logo erin de ander was bijna vierkant geworden. De voorbumper is ook nieuw en pasvorm valt mij mee. Ziet er netjes uit, zal wel klein beetje netjes gemaakt worden. Motorkap is ook nieuw EQUIPARTS ofzo, maar pasvorm is ook netjes. Ik ben eigenlijk best tevreden met de onderdelen. Nu is alles er weer af en is klaar om voorbewerkt te worden. Hopelijk alles binnen een aantal weken weer in de kleur. Dan moet de auto de 28e naar streetcustoms voor Airride. Dus weer lekker verder sleutelen de komende periode.
|
|||
|
|||
Zier er eigenlijk top uit deze onderdelen!
|
||||
|
||||
Zo echt heel veel geluk gehad, een nachtmerrie om zoiets mee te maken, succes met de opbouw !
|
|
||||
|
||||
Pasvorm ziet er idd goed uit.