#341
|
||||
|
||||
bedankt nog voor de tip gooi
Bedrading nog wat opgeruimd... Ander achterklep logo gemonteerd, zat bij aanschaf al een andere achterklep op in de goede kleur, maar het originele logo was er niet meer bij. nu weer netjes |
#342
|
|||
|
|||
HOk al klaar maatje? ik wil vant winter even V10 in de cabrio doppen bij jou
__________________
Speed Kills,Drive a Honda and Live Forever |
#343
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
golf 1 v6 bde steune setjes vr6 v6 r32 , mk1 INFO PB , |
#344
|
||||
|
||||
Zo, erg lang niets gepost hier.
dit ivm bouw van nieuwe garage van 8x6x5m (lxbxh) wordt mooi en kan straks lekker weer bij huis sleutelen wel nog een spucknapf stuur gekocht; |
#345
|
|||
|
|||
Vraagje heb jij met het aansluiten van de Kabelboom problemen gehad dat hij noet vonkte?
De mijne wilt niet lopen omdat hij niet vonkt
__________________
greettzz jp |
#346
|
||||
|
||||
heb ik in het begin wel gehad ja.
|
#347
|
|||
|
|||
Oke
Hoe heb je dat opgelost?
__________________
greettzz jp |
#348
|
||||
|
||||
tijdens het starten geen stroom op de ecu. wel stroom met het op contact zetten, maar daarna viel de spanning weg.
ik had geen vonk en geen inspuiting, dus toen wist ik waar ik zoeken moest. |
#349
|
|||
|
|||
Aha
Mijn krijgt wel stroom met starten Maar geen vonk en inspuiting Ik weet echt niet waar ik het moet zoeken
__________________
greettzz jp |
#350
|
||||
|
||||
Jij hebt abf motor zie ik net. Ik heb een 9a uit een Passat met injectie systeem van een g60 motor. Dus de bedrading verschilt wat.
Al eens een andere ECU geprobeerd? En hoe oud is de motor? Ivm startblokkering. En als je er helemaal niet uit komt moet je gooi golf of Stefan (pewivwteam) ff een pb doen. Die maken kant en kkare kabelbomen. |
#351
|
||||
|
||||
een abf moet op een draad spanning krijgen tijdens starten ,
komt bij startmotor op . heb je die goed .
__________________
golf 1 v6 bde steune setjes vr6 v6 r32 , mk1 INFO PB , |
#352
|
||||
|
||||
Nieuwe onderdelen binnen voor het stuur.
Oud: Nieuw: |
#353
|
||||
|
||||
Looking good Johan !
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#354
|
|||
|
|||
Mooi kreas jer... en vant zomer even motorswapje Johan?
V10 in de mk1 drukken?
__________________
Speed Kills,Drive a Honda and Live Forever |
#355
|
||||
|
||||
Van de week ff creatief geweest.
Onderdeel van spucknapf stuur na getekend en uitgesneden in RVS 1.4948 materiaal ivm de geleiding. Een stuk sterker en duurzamer dan in messing, want daar breken die nokjes altijd zomaar van af. Van dit: Naar dit: Nu nog testen met het stuur erop Als het goed werkt volgen er meer en komen ze te koop. |
#356
|
||||
|
||||
Goed bezig Johan
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#357
|
||||
|
||||
Mooi topic! Ik overweeg om mijn 16v kr te voorzien van digifant, de enige reden is dat het dan mooi clean word onder de kap. Ik begrijp dat het het injectie systeem is van een g60. Wat is hier allemaal voor nodig, ik kan mij voorstellen de injectoren, injectorrail, computer, lamda sensor. Maar wat nog meer?
|
#358
|
||||
|
||||
zo ff uit mn hoofd ( is ook alweer even geleden voor mij ) heb je nog nodig; een (externe) brandstofdruk regelaar, een goede chip (op maat) een gasklep huis met een nul en vollast schakelaar van een PL of 9a 16v motor, en inderdaad een complete motorkabelboom met alle sensoren van de G60 motor.
verder moet je zelf wat uitvinden voor de carterontluchting en de luchtfilterbak en je moet een plekje zoeken waar de CO pot. meter in kan. daar kan je op ebay wel van die aluminium adaptertjes voor kopen. |
#359
|
||||
|
||||
de originele injectorrail van de G60 motor kan je trouwens niet gebruiken, je moet 1 kopen speciaal voor ombouw 16V of je moet zelf 1 maken.
op Bolku.nl kon je ze destijds wel kopen. |
#360
|
||||
|
||||
Bedankt voor de toelichting, ik ga het Eems uitdenken voor mezelf.
|