#21
|
||||
|
||||
Per set
|
#22
|
|||
|
|||
Na lange tijd andere prioriteiten te hebben naast de Golf (lees airsoften ) heb ik het werk aan de golf weer opgepakt. Hier een kleine update, welke ik gisteren gemonteerd heb.
|
#23
|
|||
|
|||
Even een kleine update van mijn kant. Ik heb gisteren wat op Ebay rondgestruind en er zijn mij wat dingetjes aan de handen blijven plakken
|
#24
|
|||
|
|||
Hier weer een kleine update.
Front eraf gehaald. Er komt een nieuw front op, met een paar aanpassingen Dit zijn de paar aanpassingen En zo wordt het uiteindelijk! |
#25
|
|||
|
|||
Zo, dat oogt een dosis bruut!
|
#26
|
|||
|
|||
Quote:
Lelijk man. Het lijkt wel een oude Datsun Cherry. Als je daarmee gaat rijden rij je echt voor schut. Sorry om dit te moeten zeggen. Voor mij is dit hetzelfde als vloeken in de kerk. Last edited by turbojo2 : 11-01-2016 at 18:21. |
#27
|
|||
|
|||
Quote:
Tja, smaken verschillen. Maar om nou te zeggen dat dit hetzelfde is als vloeken in de kerk Misschien dat je het niet weet, maar dit wordt een late Westmoreland front. En daar rijdt 50% van de Golf 1 rijders in Amerika mee rond. Dus dan zou 50% van de Golf rijders in Amerika voor gek rijden? |
#28
|
||||
|
||||
Boeien, gewoon doen wat jij wilt, het is tenslotte jouw auto
__________________
'10 Skoda Yeti '95 Golf GT |
#29
|
||||
|
||||
Inderdaad gewoon doen wat jezelf wilt!
Overigens was het ooit de bedoeling dat de golf 1 vierkante lampen zou hebben maar omdat destijds te kostbaar zou zijn hebben ze dit geschrapt en voor de de goedkopere ronde kaffer stijl lichten gegaan.
__________________
VW T3 - 1982 - 16v KR VW Golf 1 - 1983 - PG G60 VW Corrado - 1989 - PG G60 VW Golf 1 - 1994 - Cabby Acapulco 2H |
#30
|
||||
|
||||
Ja doen wat jij wil , het is jou auto tenslotte.
Vind toch al dat bijna iedereen er dezelfde stijl op na houdt tegenwoordig. Doodsbenauwd om uit de toon te vallen of zo. Vind het wel dik staan overigens.
__________________
There`s no substitute for Turbo engines Rallyegolf 2.5 TFSI S-tronic Quattro Rallyegolf |
#31
|
|||
|
|||
Quote:
Blijkbaar ben je een van de weinige die een Westmoreland front mooi vind anders waren er al veel meer golfjes 1 die er mee rond zouden rijden. Moet wel zeggen dat je origineel bezig bent. Ben nog nooit een Westmorefront-golf tegengekomen. Heb ook al gezegd: "Sorry om dit te moeten zeggen" en dat meen ik ook. Vertel je alleen mijn mening. Verder veel succes met de opbouw van je auto. Ben benieuwd naar z'n achterkant. |
#32
|
|||
|
|||
Komt er nog wel een voorbumper op? Vind het zonder bumper maar een blote billen-gezicht.
|
#33
|
||||
|
||||
Ik vind het mooi! lekker doen zie je hier niet zoveel!
|
#34
|
|||
|
|||
Quote:
De achterkant blijft gewoon origineel, want ik vind de Amerikaanse achterkant weer geen porum Quote:
De bumpers worden gemonteerd. |
#35
|
|||
|
|||
Ben benieuwd hoe hij eruit ziet als hij af is. Succes iig met je project!!
|
#36
|
|||
|
|||
Grappig om te zien, toen je de golf net had heb ik eens een setje origineel staal bij je opgehaald om mijne te kunnen laten rollen....
En nu.... Nu ben je inmiddels al verder als mij.... Of ja, ik ben nu aan men 3e chassis bezig Leuk om te zien man... Good luck |
#37
|
|||
|
|||
Hier weer een kleine update van gisteravond.
Mechanisme gemaakt van een cv-motortje voor het kofferklepslot te openen, zodat ik de kofferklep kan cleanen |
#38
|
|||
|
|||
De koplampframes uit Amerika zijn ook binnen gekomen. Nu nog een nieuw voorfront en een lasser vinden.
|