#1
|
||||
|
||||
Volkswagen Golf R32 DSG HGP Turbo 446pk
http://www.vanderbijautos.nl/index.php?p=aanbod&obJ=358
stoer ding, orgineel dealer geleverd met hpg set, en nog zo lekker onverprutst, niet te laag en te dikke velgen, gewoon ingetogen...
__________________
RIJD DUURZAAM, RIJD OLDTIMER! Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! '72 T2 singlecab '78 T2 doka '80 T3 singlecab '80 T3 singlecab Lupo 3L |
#2
|
||||
|
||||
Zeker een hele fraaie. Soms nog wel spijt dan ik toen voor een gti gekozen heb ipv een r32
__________________
Daily: Bmw f30 320d Fun: Porsche Boxster S |
#3
|
|||
|
|||
Iemand die al gebeld heeft voor de prijs?
|
#4
|
||||
|
||||
Zal niet nodig zijn: http://www.vanderbijautos.nl/index....erkocht&obJ=358
__________________
Passat 2.0 FSI 2006 Transporter 1.9TD 2001 Passat TDI 1998 -> Verkocht Hoog en droog |
#5
|
|||
|
|||
VERKOCHT.... Net te snel, wilde juist de Staatsloterij gaan winnen...
|
#6
|
||||
|
||||
Quote:
Dan koop je wel wat anders toch
__________________
BMW E30 325i Golf 7 highline business R |
#7
|
||||
|
||||
Ik kwam hem ook tegen en zou ook graag een HGP Turbo-set op de mijne willen, maar die extra benzinetank achterin vind ik wat vreemd en lijkt mij niet door HGP gedaan.
Ben benieuwd wat een R32 met HGP-set zal verbruiken, iemand die hier ervaring me heeft ? |
#8
|
||||
|
||||
Dat kan ik je precies vertellen Deze auto deed 1op 4 .
Vandaar dat de eerste eigenaar de extra tank er in wilde hebben. Paar keer per week op en neer Utrecht en dan moest er te vaak getankt worden onderweg. Helaas is deze man niet meer onder ons door een noodlottig bootongeluk. De wagen is daarom destijds verkocht. Kwam deze laatst nog tegen in Heerhugowaard en omgeving.
__________________
There`s no substitute for Turbo engines Rallyegolf 2.5 TFSI S-tronic Quattro Rallyegolf |
#9
|
|||
|
|||
Quote:
Ja, dan zou ik er ook wel wat anders bij kopen ja |
#10
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt voor je duidelijke uitleg en verhaal Begrijpelijk dat hij er een tank bij in wilde hebben en erg vervelend om zo te moeten eindigen helaas Het is voor mij geen daily, maar wil er wel normaal mee op pad kunnen. Het verbruik nu is 1:11 op de lange stukken en ongeveer 1:8 voor de korte stukken bij normaal gebruik. Dit is toch wel een groot verschil in verbruik en dan ook nog eens bij normaal gebruik neem ik aan. Ik ben er nu wel zeker van om er toch maar geen turbo's op te gaan zetten Last edited by DutchBuild : 10-01-2016 at 21:35. |
#11
|
||||
|
||||
Die 1 op 4 is met het gaspedaal op de grond? Mag hopen dat je met normaal gebruik een iets beter verbruik kan realiseren
|
#12
|
|||
|
|||
Met het gaspedaal op de bodem gaf de boardcomputer 37,5L/100km aan. Mijn persoonlijke mening, een R32 met turbo is geen goede combi. Motor is er niet op gebouwd, zeker niet voor dagelijks gebruik. Lekker origineel laten is mijn advies.
__________________
Golf Rallye club Friesland. |
#13
|
||||
|
||||
is het bekend wie deze auto gekocht heeft? Blijf het wel een cool ding vinden.
__________________
RIJD DUURZAAM, RIJD OLDTIMER! Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! '72 T2 singlecab '78 T2 doka '80 T3 singlecab '80 T3 singlecab Lupo 3L |