|
|||
|
|||
VW MK2 Elite 2.0 - 28 augustus
Filmpje van de eerste editie in 2015
https://vimeo.com/137883414 Locatie is Jackhuis Landgoed Beukenrode te Beukenrodelaan te Doorn En dag voor MK2 Elite is een ander evenement, namelijk BBS Gentlemen's Club voor alle liefhebbers van het BBS merk ! Let wel, deze dag heeft een dresscode met driedelig pak ! ;-) www.DMPD.eu (binnenkort geupdate)
|
||||
|
||||
Lijkt me weer erg leuk. Vond de eerste editie ook super.
|
||||
|
||||
Was een hele leuke meet en zal er zeker weer heen gaan, al moet ik met de R32 omdat de mk2 nog niet af is dan
Ik hoop dat je deze net zo organiseren als de afgelopen keer, want nu ik lees over het BBS, heb ik er al een minder goed gevoel over. Mooie wielen, maar een beetje BBS-moe denk ik Ik heb al een poos het gevoel dat je er zonder BBS niet meer bij hoort en dit versterk dat gevoel des te meer. Ik ben juist voor dat iedereen moet doen wat hij zelf mooi vind zonder beïnvloed te worden. Dit is voor mij juist de reden om geen BBS meer onder mijn auto's te willen en ik hoop dat hier wat begrip voor is. Last edited by DutchBuild : 20-12-2015 at 14:42. |
|
|||
|
|||
Quote:
Je bent niet alleen
|
||||
|
||||
gelukkig is dat een dag er voor dus kan je de dag er na gewoon van mk2tjes genieten
helaas weer niet met de mk2 van de partij.. maar probeer er zeker weer deel aan te nemen
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Quote:
't Klinkt bijna verontschuldigend... Wat mij betreft maakt BBS of niet geen ene moer uit. Ik vind juist de minder voor de hand liggende wielkeuzes vaak gaver om te zien en soms bijzonder geslaagd! Dat BBS gebeuren is een dag voor het eigenlijke Elite 2.0 lees ik in #1, dus dat valt te ontwijken Vraag me ook af hoe je ooit fatsoenlijk zonder kleerscheuren met een 3 delig pak in een Recaro kuip komt, laat staat er weer uit... Of t moet een C&A pak zijn Last edited by NielsDub : 21-12-2015 at 19:48. |
|
|||
|
|||
Beide evenementen hebben niets met elkaar te maken?
BBS Gentlemen's Club is op zaterdag, MK2 Elite op zondag :-) MK2 Elite blijft ongewijzigd. Zoals de meeste mensen wel weten is onze eigen passie even groot voor een Golf of Jetta in 100% originele staat met stalen velgen, onverlaagd of wat ook evenveel als performance motorswaps, airride en dikke wielen
-= www.DMPD.eu =- Last edited by Razma : 06-01-2016 at 13:32. |
|
|||
|
|||
Quote:
hoe bedenk je het ben weer aanwezig op zondag BBS en pak zijn niets voor mij |
|
|||
|
|||
Hoe we het bedenken? Gewoon.... zomaar
|
|||
|
|||
Meeting in kostuum? Hahaha
Bij mij gaat het om de auto en niet de dwalm die er in zit Al geef je een aap een gouden ring het is en blijft een lelijk ding |
|
|||
|
|||
Hmm... Interessant, dichtbij EN in een weekend dat ik vrij ben
Leuk dagje om met de kids de vakantie af te sluiten!
|
||||
|
||||
Bedoelen ze niet met driedelig pak? De velgen?
|
|||
|
|||
@Cabby1990 Eendelige BBS velgen mag ook of BBS bodykit of stoelen ;-)
Maar het pak is ook zo bedoeld als het er staat :-)