#21
|
||||
|
||||
Even iets heel anders. Er is iemand die mijn projecten heeft gewaardeerd op 1 Ster.
Een ieder zijn eigen mening natuurlijk, maar ik ben er van overtuigt dat dit niet om de projecten zelf gaat, maar iets is om persoonlijke redenen. Als iemand problemen heeft met mij, ik iets niet goed gedaan heb of als er iets anders aan de hand is, heb ik liever dat dat deze persoon dit aan mij laat weten zodat er over gesproken kan worden omdat ik mij van geen kwaad bewust ben. Wees een man en laat dan gewoon weten wat er aan de hand is ! Ik plaats dit werk niet voor Reclame, want ik zit al met te veel werk. Ik plaats deze projecten zodat iedereen zien kan hoeveel werk iets is, er misschien iets van kan leren, voor inspiratie misschien en vooral omdat ik het leuk vind om te laten zien wat wij maken omdat het meeste werk laten niet meer zichtbaar zal zijn als de auto af is. Zodra een van deze auto's straks op een meeting komt te staan etc, hoop ik dat er meer begrip zal zijn voor een projectauto waar vaak heel veel werk in zit met alle ups en downs enz |
#22
|
||||
|
||||
Wellicht iemand met enige jaloezie, of die het gewoon weg niet een ander gunt.
Geen aandacht aan schenken en over gaan tot de orde van de dag. Ontopic: Wederom een schitterend project blijf hem zeker volgen! Keep up the good work!
__________________
Corrado.:R32 |
#23
|
||||
|
||||
Precies.. Waarschijnlijk een keyboard warrior die blijkbaar geen verstand van zaken heeft.
|
#24
|
|||
|
|||
Kep je 5 sterren gegeven wilco. Gewoon omdat ik je topic s graag lees/ bekijk. en omdat ik zelf ook weet hoeveel tijd er in een project kruipt en lang niet alles zomaar is. Dat is juist het mooiste, custom werk!
__________________
toerental versterkers, Voor bij 20vt, tdi, in mk 1 mk2 info pb. Immo off voor de digi 3.8 en me7 Digi. Edc15 Edc16 me7.xx med 9.1 KABELBOOM OP MAAT vag only. |
#25
|
|||
|
|||
DAMN,
Elke keer ik hier een project zie verschijnen met Dutchbuild kan ik niet wachten om alles te zien en vooral te lezen, de info + vele foto's maakt het echt zo leuk! Ik ben benieuwd naar de volgende updates! P.S => ik zie dat deze R32 mk4 klauwen heeft vooraan ? Is dit met speciale adapters of gewoon met spacertje zoals 312MM ombouw ? |
#26
|
||||
|
||||
Quote:
En ik hoop dat je dit nog heel erg lang met ons wil blijven delen
__________________
Cabby |
#27
|
|||
|
|||
Wist niet eens dat je topics kon waarderen....
Snap je frustratie, maar ik denk dat de meesten hier opgewondener raken van een nieuw DB topic dan van welke blote-mevrouwen-site dan ook! |
#28
|
|||
|
|||
oeee, weer een mooi project . Ik heb het idee dat ik de auto ken, hing er al een 3.2 in? Zoja dan is dit de auto die een maatje van me enkele jaren geleden gebouwd heeft. Is een destijds een klein kapitaal in gaan zitten, de tijd dat de 3.2 motoren niet ieder straathoek lagen, blokje was gehaald in Berlijn . Maar mooi om te zien dat dit apparaat nog in leven is en een flinke opfris/opvoer beurt krijgt!! ga zo door. ben niet zo'n typer maar heb altijd erg bewondering voor je projecten, leuk en interessant blijft delen!!
__________________
Lot of vw's (sold) E28 520I |
#29
|
||||
|
||||
We zijn op dit moment bezig met het klaarmaken/cleanen van de motorruimte. Hier was al veel aan gelast wat allemaal opnieuw moest gebeuren en is heel erg veel werk. Dit lijken veel foto's maar zelfs dit zijn grote stappen en is nog veel meer aan gelast dan de foto's doen vermoeden.
De achtervloer gaat binnen een paar weken weer verder, maar we wilden nu eerst het werk klaar maken waar wij ons aan ergerde zodat het voor ons gevoel weer beter zit http://dutchbuild.com/images/igalle...-800-600-80.jpg Last edited by DutchBuild : 08-03-2016 at 20:32. |
#30
|
||||
|
||||
Hier gaat mijn hartje toch wel sneller van slaan hoor, wat een vakwerk
|
#31
|
||||
|
||||
ziet er allemaal weer erg goed uit!
__________________
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
#32
|
|||
|
|||
ik hoop wel dat marijn een trekhaak laat monteren anders heeft hij er niks aan
__________________
vw jetta tdi 2008 seat arosa 2000 vw t1 "57 panel |
#33
|
||||
|
||||
Ziet er weer goed uit, keep up the good work
__________________
'88 Golf II VR6 '91 Golf II G60 '86 Golf II 16V New Project |
#34
|
|||
|
|||
Ik ben alles behalve een auto mechanieker
Hoe doe je het met cardan naar achteren? Word er een tunnel ingelast? Of via de tunne van de uitlaat zen de uitlaat ergens anders? |
#35
|
||||
|
||||
je krijgt van mij dikku 10 met griffel
hahahah
__________________
golf 1 v6 bde steune setjes vr6 v6 r32 , mk1 INFO PB , |
#36
|
||||
|
||||
Quote:
De Corrado heeft al een hoge tunnel zoals deze ook in de Golf mk2 Syncro zit en al 4wd is. Het is erg krap om hier ook nog eens een 3" downpipe doorheen te maken, maar is gelukt zoals op de eerder geplaatste foto's te zien is. De foto's van de tussenas zullen later geplaatst worden op het moment dat we hier mee bezig zijn |
#37
|
||||
|
||||
Quote:
De 4wd wilde hij ook om mee door de blubber te gaan op de bouwplaats |
#38
|
||||
|
||||
Wat een vakwerk! Daar kunnen ze in Wolfsburg nog een puntje aanzuigen!
|
#39
|
||||
|
||||
gewoon echt niet normaal zoiets.wat een vakmanschap.en een geduld.kan het linksom /dan wel rechtsom wel begrijpen..dat mensen soms zo reageren..
ik pomp soms ook wel eens heel veel tijd in een restauratieproject..veel laswerk -strakzetten ,schuren tot je een ons weegt etc etc..ik kijk dan ook niet naar elke minuut of velletje 3M dat verloren gaat.. komen ze zo'n auto halen..vallen ze over een stofpuntje in het dak ofzo.. wat ik overigens er wel uit gehaald had ,had ik het gezien.. of ze laten een neef/broer/kennis ,die automonteur is of loodgieter., het ding achteraf bekijken net zo lang tot men iets vind (wat er hoogstwaarschijnlijk affabriek al was).. kun je dit vervolgens niet met de beste wil opgelost krijgen ...ben je een beunhaas of pruller.. mensen denken dat door TV ,Youtube ,en weet ik nog meer,alles vanzelf gaat...echter de praktijk is veel anders..Murphy's law enzo.. "Wij'' weten gelukkig wel anders |
#40
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zal proberen uit te leggen hoe ik hier in sta, maar lukt niet in maar een paar regels text Ik ben blij dat je weet wat een project inhoud en idd, het is geen werk wat je doet om rijk van te worden. Veel uren kunnen niet geschreven worden zoals ik bijvoorbeeld in de nachten nog op zoek ben naar info of onderdelen enz voor iemand. Daarbij is er niet 1 project zonder tegenslag en zitten er altijd dingen tegen bij elk project. De Bentley staat nu al een paar maanden stil door 1 stomme storing van de oliedruksensor waardoor ik er maar uren in blijf verliezen en door zal gaan tot deze is opgelost om maar 1 voorbeeld te noemen. Deze Corrado gaf ons 3x zo veel werk in de motorruimte omdat deze volledig verknalt was. Ik wilde hier eerst ook niet aan aan beginnen totdat de eigenaar mij de goedkeuring gaf om de motorruimte opnieuw te doen. Dit was in de oude situatie nooit strak geworden en ook niet mooi gebleven. Ik zou hier door misschien later de schuld van hebben gekregen als dit niet mooi zou blijven terwijl wij dit laswerk niet zelf hebben gedaan en zelfs anders hebben geadviseerd om maar 1 voorbeeld te noemen waar het mis zou kunnen gaan en waarom ik hier niet in mee ben gegaan. Ik heb liever geen werk dan problemen en elke auto of werk wat de deur uit gaat moet de reclame wezen voor het opvolgende werk is zoals ik er over denk. Wij bouwen alleen als we er voor 100% achter staan en alleen als een goede communicatie mogelijk is met de eigenaar, want er zijn altijd punten van overleg tijdens een project. Daarbij is het aan ons om een auto te bouwen zoals een klant deze graag zou willen ipv dat wij hem bouwen zoals we het zelf mooi vinden. Ook hier voor is een goed communicatie voor nodig Ik heb momenteel heel veel stress door alle tegenslagen die er momenteel zijn (Prive + Werk) en daarbij ook om genoeg te kunnen verdienen om het hoofd boven water te houden. Ik heb op dit moment gelukkig alleen maar klanten waar ik graag voor aan het werk ben en waardoor dit alles het mij waard is om er nog mee door te gaan. Grote problemen met klanten is nog maar 2 keer voor gekomen in de 8Jaar die ik nu full time werk en waarvan er 1 is opgelost en de ander hier niet meer welkom is door dat deze man mij vals heeft beschuldigd van iets wat door een kameraad van hem is veroorzaakt. Het is leuk werk, maar er zijn veel zorgen en het is meestal het eind resultaat waardoor je dit alles dan weer snel vergeet zoals veel mensen dit hier zullen herkennen denk ik Door het eindresultaat van het gedane werk en vooral het omgaan en leren kennen van de mensen die ik heb ontmoet door dit werk, maakt dit het waard voor mij en ben dan ook een gelukkig mens te noemen De problemen zoals jij ze omschrijft ken ik (nog) niet gelukkig en zullen we proberen zo te houden, al kan je niet alles voorkomen natuurlijk al begrijp ik jouw echt wel zoals je het uitlegt over het stofje etc, maar is bij mij nog niet zo voorgekomen. Ik probeer dan ook altijd wat netter en beter te bouwen dan de klant in gedachten heeft zodat zij gelukkig zullen zijn met het eindresultaat. Last edited by DutchBuild : 06-01-2016 at 12:01. |