#201
|
||||
|
||||
Dat moet je aan Tobias vragen Ruud
|
#202
|
||||
|
||||
Komt erop neer dat je veel geld betaald voor een mooi gefreesd blok gebakken lucht.
Beter gewoon een originele lader en reviseren/flowen bij arno of ruud |
#203
|
|||
|
|||
Ik dacht niet dat er problemen zijn met de spullen van Theibach, alleen de spullen van roettele geven problemen.
__________________
1991 Golf GTI 20v 4x4 677pk 1989 Golf 20v turbo 4motion 1990 Golf GTI G60 1990 Golf GTI 16vG60 1991 Golf GTI G60 1991 Golf GTI Edition one G60 1983 Golf GTI 16vG60 1983 Golf GTI G60 2000 Audi S3 |
#204
|
||||
|
||||
Overal zit wel eens een rotte appel tussen! Heb nog geen slechte verhalen gehoord over Tobias, ja van dit forum.....
Ook weet Tobias wel wie{Nederlander} welke lader heeft gekocht en in welke staat! Een ladertje reviseren of flowen is wel even wat anders dan een Magnesium verdringer opnieuw uitbrengen! Last edited by richard-polo : 05-12-2015 at 09:01. |
#205
|
||||
|
||||
theibach laat het ook maken bij roettele
Last edited by Ruud 16V-G60 : 06-12-2015 at 17:57. |
#206
|
|||
|
|||
In het begin liet theibach het bij hun maken ja.
Maar de kwaliteit was slecht, en heeft tobias de stap gemaakt ze zelf te ontwikkelen. Nu gaat alles in eigen beheer, en alles past perfect. Alle maten kloppen. Een roettele G65 verdringer past niet in een theibach uitgefreesd huis. Hetzelfde geld voor een theibach verdringer in een roettele behuizing. Dat ze niet voor een nieuwe hoofdas hebben gekozen zal ook met de kosten te maken hebben. De lader is al aan de prijs, en je gaat niks merken of je nu een nieuwe of goede gebruikte hoofdas erin zet. Deze as ziet er ook nog erg goed uit dus een nieuwe heeft geen meerwaarde. Arno lader.
__________________
G40 en G60 laders te koop,Diverse bewerkingen en revisies met garantie!! |
#207
|
||||
|
||||
We weten onderhand dat het bij ruud wat heeft tegen gezeten.
Maar daarom hoef je niet blijven af te breken als het nu wel goed is... |
#208
|
||||
|
||||
ik breek niets af Jelle,ik heb hier alleen afgelopen week nog contact over gehad met tobias
|
#209
|
|||
|
|||
Dan zou je moeten weten dat het niet dezelfde zijn, des te vreemder je reactie.
__________________
1991 Golf GTI 20v 4x4 677pk 1989 Golf 20v turbo 4motion 1990 Golf GTI G60 1990 Golf GTI 16vG60 1991 Golf GTI G60 1991 Golf GTI Edition one G60 1983 Golf GTI 16vG60 1983 Golf GTI G60 2000 Audi S3 |
#210
|
||||
|
||||
theibach en roettele werkte in het begin samen,later zijn ze apart gegaan en zijn de laders onderling veranderd.Ik hoorde nu dat het theibach niet lukte de magnesium verdringer goed te krijgen,en laat hij ze produceren bij roettele.Mijn ervaring met beide laders is helaas slecht,maar ik moet wel toegeven dat de nieuwe (magnesium) er heel mooi uitziet.
|
#211
|
||||
|
||||
Snap het hele G65 gedoe niet, investeer in een goede 2e hands of koop een nieuwe G60 lader. Flow die lader goed, reviseer met materiaal dat past bij de toepassing voor die lader. (voor veel km's of voor prestatie)
Dan ben je sneller klaar en weet je wat het eindresulaat is. Na jaren G60, de mooiste motor was simpel vwb opzet. Grote intercooler, grijze injectoren, 4-2-1 uitlaat zonder kat, geflowde Glader met 71mm en een chip van JDengineering. 217pk, 285nm. Gewoon fijn rijden en bij normaal gebruik 1 op 11.
__________________
Rallye Club Friesland, wie anders! VRnixT naar TFSI DSG |
#212
|
|||
|
|||
Tobias laat niks bij Roettele maken, ook de magnesium niet.
Alles in eigen beheer. Het is net wat de mensen willen, een goede G60 werkt prima. Andere willen net dat beetje extra van de G65. Vind het een mooie ontwikkeling, alleen hadden ze het 10 jaar eerder moeten doen. Dan was er meer animo geweest. Arno
__________________
G40 en G60 laders te koop,Diverse bewerkingen en revisies met garantie!! |
#213
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb ook gesproken met Tobias en sommige verhalen hier kloppen gewoon niet! {met name het aanleveren van laders} Ruudje is adverteerder dus wellicht vind ie het niet zo leuk dat ik een ander zijn naam hier rond strooi!! Blijft gewoon top dat die kerel hier tijd en geld in investeerd.. |
#214
|
||||
|
||||
nou ik kan je het bericht wel prive doorsturen hoor richard
ik heb helemaal niets tegen anderen,want ik doe genoeg zaken met Tobias,en hij leverd mooi werk.Ik heb toevallig vandaag nog wat spullen aan hem geleverd |
#215
|
||||
|
||||
Dat Mag Ruud, je mag het ook gewoon hier openbaar zetten
{Verder no hard feelings hoor } wat betreft zaken doen met Tobias, iedereen die nog wat spul heeft liggen van g-laders kan zaken doen met Tobias want hij koop vrijwel alles op als het nog her te gebruiken is Heb al zat opgestuurd naar Hohlweg 1 En Animo is er ook zat alleen niet in ons kleine lader landje! |
#216
|
||||
|
||||
als ik iets stuur,dan is het prive.Ik weet namenlijk niet of dat Tobias het op prijs steld als ik het openbaar plaats.
Dit heeft niets met opkopen te maken,dit is iets wat hij nodig heeft om zijn nieuwe laders op te kunnen bouwen,en waar hij blijkbaar niet of niet voor een normale prijs aan kan komen |
#217
|
|||
|
|||
Quote: als ik iets stuur,dan is het prive.Ik weet namenlijk niet of dat Tobias het op prijs steld als ik het openbaar plaats.
Ik weet niet of Tobias het op prijs stelt dat je zijn werk afkraakt en dat je beweerd dat zijn spullen bij Roettelle vandaan komen, misschien dat je dat eens moet vragen aan hem? Ik snap niet waarom dat zo moet. Theibach is absoluut geen concurrent van jou.
__________________
1991 Golf GTI 20v 4x4 677pk 1989 Golf 20v turbo 4motion 1990 Golf GTI G60 1990 Golf GTI 16vG60 1991 Golf GTI G60 1991 Golf GTI Edition one G60 1983 Golf GTI 16vG60 1983 Golf GTI G60 2000 Audi S3 |
#218
|
|||
|
|||
Ik dacht dat dit topic over nieuwe verdringers ging?
__________________
FAHRVERGNÜGEN! |
#219
|
||||
|
||||
theibach is inderdaad geen concurent van mij,ik koop ook gewoon regelmatig bepaalde spullen bij hem.Ik heb zowel met een roettele als met de theibach lader problemen,dit omdat de behuizing 0.60mm te diep is gefreesd.De G65 in beginstadium van theibach kwamen bij roettele vandaan,dit kan dus duidelijk verklaren dat het geen toeval is.Hoe de G65 laders op het moment zijn kan ik niet zeggen.Ik vind de prijs te hoog om deze gok nogeens te wagen
|
#220
|
||||
|
||||
Quote:
In het begin wel! Nu is er meer productie gedaan als alleen verdringers..... Op facebook staan ook foto,s van een G65 met 20dKm waarvan de verdringer van alu is.. Ben benieuwd hoe het verloopt met de magnesiuum G65 verdringer |