|
||||
|
||||
Zo, eindelijk weer een reactie van mij.
Ik gooi de handdoek niet in de ring, ik ben gewoon op het punt gekomen dat ik niets meer kan doen aan de auto. Een volgende stap, een 'nieuwe' auto (naar alle waarschijnlijkheid geen VAG). Ik ben niet over een nacht ijs gegaan. Heb zelfs, nadat ik hem 1 dag te koop had staan, een potentiele koper afgezegd nadat we een bezichtiging hadden afgesproken. Het is m'n eerste auto en heb er 8 jaar van m'n leven in zitten en dat doet toch wel iets. En mocht de auto niet voor mijn bedrag verkocht worden, dan blijft ie lekker droog in de garage staan
|
||||
|
||||
Hier nog enkele foto's van de G60 eindresultaat.
|
||||
|
||||
Zo.. Al een tijdje niets van me laten horen.
Zoals enkele wel gezien hebben, staat de Golf al een ruime tijd te koop. Ik heb enkele personen gehad die interesse hebben getoond, maar nog niemand gevonden die de auto daadwerkelijk voor het gevraagde geld wil kopen. Sinds enkele weken heb ik wel weer zin gekregen om verder te gaan met de Golf. Hij blijft te koop staan, maar in de tussentijd gaan we gewoon rustig verder. Beetje bij beetje de details afwerken. Ik stoorde mij mateloos aan het feit dat de originele Corrado luchtfilterbox niet lekker past onder de motorkap. Op de meeting van VW-Team Brabant raakte ik met iemand aan de praat die mij vertelde hoe ik de originele Corrado box wel passend kan krijgen. Dit advies opgevolgd en resulteerde in onderstaande foto Gelijk maar eens verwend met een nieuw ' performance ' luchtfilter. Tevens heb ik mijn accubak verwijderd. Mijn accu staat tegenwoordig in mijn kofferruimte en daardoor zag het onder de motorkap er raar uit dat die bak er nog stond. Deze heb ik uitgeboord en verwijderd. ( het wordt nog verder afgewerkt overigens ) Nog heb ik een vraag, op onderstaande foto ongeveer in het midden zie je een aansluiting voor een slang. Ik weet echt niet meer wat daar op aangesloten moet worden, kan iemand mij daar mee helpen? To de volgende keer!
|
||||
|
||||
Netjes!
|
|||
|
|||
Daar zit dat koolstoffilter op aangesloten
|
||||
|
||||
Leuk dat je het weer oppakt. Die aansluiting afdoppen.
|
||||
|
||||
Super, thanks voor het uitzoeken!
Ik heb mijn binnenscherm iets aangepast waardoor ik net genoeg speling (+- 4 mm) heb kunnen krijgen om de filter goed te kunnen monteren. Zondag komt er -als het goed is- iemand kijken voor de auto. Gemengde gevoelens.
|
||||
|
||||
Quote:
Dank voor de info! Ik zou zeggen, bij twijfel niet doen. Je weet inmiddels wat een tijd , geld en moeite het kost om iets dergelijks te bouwen....
|
||||
|
||||
De afgelopen week wat verder gegaan.
Het deel, waar de accu heeft gestaan, afgewerkt. Daarna heb ik mijn complete air gedemonteerd. Omdat dit een aantekening was tijdens mijn vorige RDW bezoek. En heb direct een afspraak gemaakt voor een volgende keuring. Morgen ochtend ben ik aan de beurt. Willen jullie duimen dat het dit keer wel lukt?! Dit was het weer
|
||||
|
||||
Veel succes! moet goed komen nu!
|
|
||||
|
||||
GOED NIEUWS! In Venlo is het vanochtend we gelukt om de auto op kenteken te krijgen!
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd!
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Wellicht raakt ie ook snel verkocht nu. Omdat hij voor onze Belgische vrinden ook interessant is ivm kenteken.
|
|||
|
|||
Dikke proficiat!
Maar een golf I g60 krijg je hier in België nooit legaal op de straat. Motor moet altijd dezelfde zijn als de originele Jammer genoeg... |
|
||||
|
||||
Quote:
Niet waar hoor ex mk1 1.8 t van misha rijd hier nu ook rond met op de papieren 132 kw maar moet wel op het kenteken staan voor het invoeren Link http://forum.cleaned.be/index.php?showtopic=124349&st=0