|
||||
|
||||
Quote:
http://i1.wp.com/nerdbastards.com/w...griff-55200.jpg
|
||||
|
||||
Thanks zal ook wel de techniek zijn die je te pakken moet krijgen.
Heb het voor het eerst gezien op Volksdub Si gray deed het met zo groot gemak en liet ook een flitser in de auto afgaan zeer gaaf effect !
|
|||
|
|||
Peter, ik zie dat je achtergrond meer verlicht is dan de voorgrond. Nu komt het licht voornamelijk van achter. Je zou voor het gemak een donkere achtergrond kunnen pakken. Dan je belichting instellen en gaan verven met een led lamp.
|
|
||||
|
||||
De camera weer eens afgestoft. Want mijn vader wilde een foto van zijn auto... En dan graag van het interieur, naja oke:
|
|
||||
|
||||
Mooie foto Rick. Ook met de 35mm gemaakt?
Hierbij nog een uit de oude doos: Is nog gemaakt in 2013 met mijn 550D met de 15-85mm met polarisatiefilter. Erg gaaf 130829HS_park_langstraat_048.jpg by Herm Schreurs, on Flickr
|
||||
|
||||
Nog een Rigshot die we gemaakt hebben op de gezellige avond een paar maanden terug:
151002HS Rigshot Joey's mk1 Golf 027.jpg by Herm Schreurs, on Flickr En de Behind The Scenes-shot door Joey gemaakt: 151002HS mk1 shoot BTS Joey Koenders 007.jpg by Herm Schreurs, on Flickr
| just Herm | my website | | just Herm | facebook page | | just Herm | my flickr Photostream | Last edited by Herm Schreurs : 20-11-2015 at 21:52. |
|
||||
|
||||
151002HS Joey's mk1 Golf 20vt Parkinglot 001-2.jpg by Herm Schreurs, on Flickr 151002HS Joey's mk1 Golf 20vt Parkinglot 001.jpg by Herm Schreurs, on Flickr
|
||||
|
||||
Gave foto's wederom! top
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks!!
|
||||
|
||||
De kolom in het midden. De 6 andere verschillen ben ik ook nog naar opzoek.
|
||||
|
||||
Hahaha,
Is maar 1 verschil inderdaad. Zie dat ik de beschrijving vergeten ben
|
||||
|
||||
Quote:
Herm, OMG! TOP foto´s! Ik ben een poosje weg geweest, maar stukje bij beetje, komt het toch weer lichtelijk in zicht dat ik a.s. zomer de polo kan rijden! Incl. alle upgrade´s! @rick: toffe interieur pic!
|
||||
|
||||
Quote:
Ja inderdaad Lennart is denk ik nog beter ook hahahaha heb me alleen gestort op het verplaatsen Nog een Rigshot van de Scirocco R: 150811HS Rigshot Scirocco R 037.jpg by Herm Schreurs, on Flickr
| just Herm | my website | | just Herm | facebook page | | just Herm | my flickr Photostream | Last edited by Herm Schreurs : 29-11-2015 at 14:17. |
|
||||
|
||||
Hi Guys,
Ik heb 'n vraagje, ik loop lekker te klooien, hoe krijg ik de lijn om de auto 'MINDER'? Je ziet 't niet zo goed, maar in full format wel! er is een duidelijk verschil tussen scherp en BLUR -> komt dit omdat ik hem uitgeknipt heb in 'n nieuwe layer? Had ik beter alles kunnen selecteren wat ik wil blurren en dan in de foto direct -> Filter -> Lens blur? Daarbij komt nog dat feather op 0 stond heeft 't daar nog wat mee te maken?
|
|||
|
|||
Je kunt een mask trekken en vervolgens een nieuwe layer aanmaken. In de nieuwe layer trek je een gradient.. zo heb je een natuurlijker verloop.
Is dat wat je zoekt? |
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks for je reply! ja dat heb ik gedaan, echter is dat niet de oplossing? de rand blijft heel erg zichtbaar in groot formaat als je de motorkap neemt bijvoorbeeld, duidelijk verschil te zien.
|
|||
|
|||
Aha, oke ik begrijp je.
Is dit misschien een oplossing? http://www.digitalcameraworld.com/2...eground-detail/ |
|
||||
|
||||
Ik begrijp wat je bedoeld. Met blurren neemt hij de auto ook mee in de blur..
Denk idd dat je er een kopie-laag van moet maken, de auto selecteren en verwijderen. Dan de eerste rand rondom waar de auto was clone-stampen met gedeelte van de achtergrond. Daar een laag-kopie van maken en die laag helemaal blurren. Dan de originele foto met een laagmasker (alleen de auto zichtbaar) daar bovenop...