|
||||
|
||||
Die Patrick heeft mij 10 jaar geleden al is via MP een loer proberen te draaien met VW onderdelen. Dat is gewoon iemand die dit nodig heeft en er nooit van zal leren of van kan afkicken. Profiteert op het onderlinge vertrouwen.
In mijn geval is hij volgens mij aangepakt door vw / vf forum die hem kende in zijn omgeving. Waardoor ik vele weken later het geld alsnog terug gestort kreeg. Iets van een uitleg erbij "als je geld terug wil had je het toch ook kunnen vragen".
|
||||
|
||||
"Onzin biedingen worden verweiderd" en spelfouten worden denkbeeldig gecorrigeerd!
Volkswagen Golf MK1 1.1 Volkswagen Golf MK1 1.6 GTI Volkswagen Golf MK1 2.1 G60 Shortshifter MK1 02A Last edited by Van Limburg : 28-05-2015 at 12:35. |
|
||||
|
||||
Quote:
Nick van venrooy is weer actief, iemand zijn huidige adres gegevens??? |
|
||||
|
||||
Quote:
Hij handelt tegenwoordig onder de naam René van der Zee. Ik heb evt zijn rekeningnummer en telefoonnummer, ik weet dat er al meer gedupeerde zijn!! |
|
||||
|
||||
Nogmaals oproep hier en ook via Facebook, wij zijn op zoek naar mensen, die opgelicht zijn door Nick venrooij in het heden of verleden. Tegenwoordig handelt hij onder valse namen op Mp. Onder andere René van der zee of Henri Hil......(deze persoon is overigens hierdoor in diskrediet gekomen door het onrechtmatig gebruik van zijn naam en dus ook valse beschuldigingen aan zijn adres vandaar geen volledige naam). Graag contact per Pm, wij willen deze persoon een halt aanroepen en terugbetaling afdwingen.
|
|
||||
|
||||
Waarschuwing: ene "spullen" uit Veendam heeft mij via MP een slecht werkende schakelaar verkocht, en veel te hoge verzendkosten laten betalen. De bankrekening staat op naam van Metselaar (uit Delfzijl??). De schade is niet groot, maar omdat hij meer VW-spul aanbiedt wilde ik het toch even melden.
|
|
||||
|
||||
Je weet toch dat verzenden 6.95 kost dan ga je toch niet meer betalen dan nodig??
|
|
|||
|
|||
Daarom spreek ik altijd een prijs af incl. verzending (met track & trace).
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Brievenbuspakketje is ook 3,95 bij PostNL
|
||||
|
||||
Update: al zijn advertenties zijn gisteren verwijderd, en hij heet ineens "mcn metselwerken". Dit stinkt... :-(
|
|
||||
|
||||
Deze vertrouw ik bij voorbaat al niet: iemand die tot voor kort op MP adverteerde onder de namen Mirza, Careli en Sparten uit Hoogkarspel, heet nu ineens Care en woont in Amsterdam, Hoorn of Venhuizen, dat wisselt zowat per advertentie.
|
|
||||
|
||||
Quote:
ja maar als je voor een pakket laten betalen € 6,95 betaal je €3,00 teveel ook krijg ik veel klanten in de winkel die willen een pakket wat niet past door de brievenbus, toch laten verzenden als brievenbus pakje de extra kosten laten ze dan aan de ontvanger.
|
||||
|
||||
Het lijkt erop dat ik ook genaaid ben
Gaat om deze advertentie: http://www.marktplaats.nl/a/auto-on...6f4f8b9c5b7a618 Op 25-11-2015 geld overgemaakt aan ene Jan Biemans op rekening [MOD-BREAK] IBAN VERWIJDERD voor alleen de pookknop inclusief de hoes alleen nog steeds niet ontvangen. Heb via dezelfde advertentie een bericht gestuurd maar geen reactie natuurlijk. Inmiddels heeft dezelfde persoon weer andere dingen te koop staan. Via één van die advertenties een bericht gestuurd waar mijn pook blijft maar uiteraard geen reactie. Wie kent deze Jan Biemans? Help me out Dit zijn z'n advertenties: http://www.marktplaats.nl/verkopers/20381265.html Last edited by VeeDubber : 15-12-2017 at 09:01. |
|
||||
|
||||
Alle ads zijn weg ... ben dr bang voor
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hij zal wel geschrokken zijn dat ik via andere advertenties van hem ook ging reageren of hij leest hier mee? Is er iemand die bij de Rabobank werkt die kan inzien van wie dat rekeningnummer is? Graag dan via PB reageren i.v.m. privé gegevens natuurlijk. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ben er inmiddels al achter dat dit rekeningnummer bij de Rabobank in Rotterdam thuis hoort. Weer even verder speuren |
|
|||
|
|||
Dit probleem heb ik ook al eens gehad. Via andere advertenties met een ander email adres contact gelegd en gevraagd of ik onderdelen kon ophalen. Geen probleem, kon bij hem thuis. Weliswaar anderhalf uur onderweg geweest en eenmaal daar maar eens gevraagd waar mijn onderdelen bleven. Je had het gezicht moeten zien onderdelen gekregen en natuurlijk gratis.
Mijn tip is: als je iets koopt via MP, altijd zeggen dat je het komt ophalen, zo ben je verzekerd van tenminste een adres en telefoonnummer.
|
|||
|
|||
Daar is ie weer: Patrick Wouterse
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/...previousPage=lr http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/...reviousPage=VIP [MOD-BREAK] TELEFOONNUMMER VERWIJDERD Last edited by VeeDubber : 15-12-2017 at 09:02. |
|
|||
|
|||
Koop geen sullen van Mark Laumen uit Nuth!!!
Ik heb 3 weken gewacht op een uitlaat maar 100 smoesjes maar geen uitlaat en wacht nu al bijna een week op mijn geld terug!!!! Hij schijnt hier ook het forum te zittn onder de naam: Jetta-GTI-16v. |