|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ook alvast maar fusees van een golf cabrio gehaald om de remmerij aan de voorzijde in orde te maken. ik zoek alleen nog stofkappen van g60 remmerij. Als ik alles heb dan kan het gepoedercoat worden en natuurlijk gelijk nieuwe lagers persen en rubbers plaatsen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Omdat het interieur bruin is ook 2 bruine deurbakken aangeschaft inclusief speakers. Zijn in zeer mooie staat en niets afgebroken.
|
|
||||
|
||||
Lekker bezig hier met verzamelen! Mooi project
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ook een kijkje in de binnenkant van de auto. Daar hoeft eigenlijk niets aan te gebeuren. Alleen bijhouden met poetsen.
|
|
||||
|
||||
netjes hoor !
|
||||
|
||||
mooi!!!
|
|
||||
|
||||
hele mooie auto!
ooit wil ik ook nog een rocco 1 maar ja 4 autos is voorlopig zat |
|
||||
|
||||
Gaaf interieur, stoelen zijn erg dik!
Zelf ook bruin interieur en deurkaarten zonder deurbakken. Nog even aan gedacht om deurbakken erop te zetten, maar leek me zonde. Wel verrekte handig die bakken, net wat meer ruimte om zooi weg te stoppen
|
|||
|
|||
Een tijd geleden 17 inch velgen gemonteerd. Zijn iets te groot en denk dat ik terug ga naar 16 inch. |
|
||||
|
||||
Met deze wielen komt deze auto idd niet goed tot zijn recht.
Een mooie set TH line 16 inch zou super dik staan;
|
|||
|
|||
Ja inderdaad je ziet dat de 16 inch TH's beter tot hun recht komen.
|
|
|||
|
|||
Is dit jou Scirocco?
|