|
||||
|
||||
wel op volksdub geweest, maar niets gezien..
ook nog steeds benieuwd naar update's hier over
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Quote:
Heb ondertussen nog 3 mailtjes gestuurd om toch enig idee te krijgen wanneer we iets kunnen verwachten, maar ik krijg geen antwoord meer? |
|
|||
|
|||
Dat komt omdat het hier ontzettend druk is.
Eerst even de lopende zaken wegwerken, 3 weken op vakantie. Daarna gaan we weer verder met de Shifter. |
|
||||
|
||||
Quote:
tijd voor nemen, komt de kwaliteit en prijs enkel ten goede goeie vakantie
|
|||
|
|||
Mocht er iemand voor mij in de plaats op de lijst willen komen te staan graag! Ik ben inmiddels voorzien van een shifter.
|
|||
|
|||
Even dit topic weer omhoog schoppen. Gebeurt er nog wat bij de ontwerper? Kunnen we binnenkort nog een update verwachten?
|
|
|||
|
|||
Ja er gebeurt zeker nog wat.
Maar ik zeg er eerlijk bij, niet heel veel. Momenteel andere prioriteiten. Ik kom er zeker op terug, als de tijd het toelaat. gr, Pim |
|
|||
|
|||
Dan gooi mij ook maar op de lijst
|
|
||||
|
||||
Komt mij goed uit, ergens begin volgend naar dat ik ga ombouwen, dus ik heb de tijd
|
||||
|
||||
Is het nog mogelijk om eventueel aan te schuiven voor een shifter?
|
||||
|
||||
Ik kan vd lyst, dus is er 1 vry gekomen
|
||||
|
||||
Volgensmij zijn ze nog niet gemaakt, dus echt een lijst is er niet (meer) ?!?
|
|||
|
|||
Mij kun je ook eraf halen.
|
|
||||
|
||||
Mij waarschijnlijk ook. Begin ging hard maar dat Is een beetje stil gevallen
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
De lijst heb ik meer gebruikt om te kijken of er draagvlak was.
Gebleken is dat er draagvlak is. Zoals al vaker aangegeven heb ik momenteel andere bezigheden en prioriteiten. In de vrije minuutjes wordt er wel aan gewerkt. Momenteel wordt gewerkt aan de toren zelf om deze zo vorm te geven dat de kabels onder de tunnel door lopen ipv. eroverheen zodat er geen gaten geboord hoeven te worden. Met dit soort projecten wil ik een bepaalde doelgroep voorzien in een goede shifter toren. Als ik het heb over de TFSI adapterkit dan gaat die best hard en worden er gemiddeld 3 per week verkocht en gaan deze sets ook over de grens. Hopelijk gaat dit met de toren ook zo lopen. De meeste tijd gaat hem echter in mijn vaste baan zitten. Ook dat is een concept waar ik in geloof en waar ik mij maximaal voor inzet. En simpel gezegd, ik verdien daar makkelijker veel meer geld mee. Het is voor iedereen uiteraard vrij om wel of niet deel te nemen aan dit project, mij is het om het even. Wanneer de tijd rijp is zal ik de toren via Volksforum aan de man brengen. |
|
||||
|
||||
In je eerste post staat toch echt:
Interesse, contact leggen, eisen en wensen vastleggen en de eerste batch maken.... Dat is meer dan alleen een interessepeiling.
|
|||
|
|||
Klopt, is het ook.
Tot nu toe heb ik de lijst alleen nog gebruikt om te kijken of en wat het draagvlak was. Voor diegene die er in het begin op stonden is er een eisen en wensen pakket vast gelegd dmv. een excel bestandje. Nu zijn we op weg om de laatste aanpassingen door te voeren (kabels door de tunnel). Van de bewegende delen is reeds een prototype, alleen van de toren nog niet. Niet iedereen die op de lijst staat gaat uiteindelijk een shifter kopen, en zijn er mensen die niet op lijst zijn maar wel een shifter kopen. Sommige mensen willen op de lijst komen te staan en andere willen er weer vanaf, mij om het even. De shifter komt wanneer de tijd rijp is. Als sommige sneller behoefte hebben aan een shifter zijn er andere kanalen om er een te verkrijgen (CAE en wat andere fabrikanten). Degene die wachten kunnen straks een Dub-Sport shifter kopen. Gr, Pim |
|
||||
|
||||
kabels door de tunel is dan zeker weer iets waar bij je mijn intresse hebt gewekt!
de CAE ja super mooi spul noem het maar op.. ik zelf zit niet direct op de schop stoel maar zou uit eindelijk verder willen vanwege het spuiten van de auto en dan zou ik dus bijvoorbeeld eerst de gaten geboord willen hebben. met het plaasten van de kabels in de tunel zou dit dus op gelost zijn
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens mij heb je ergens spijt van...
|
|
|||
|
|||
Schrap mij er maar af. Dat het alleen een peiling is was mij niet bekend. Ik ga verder....
|