|
|||
|
|||
Schuurvond Mk1 1976
|
|||
|
|||
Volgens mij stond die vorig jaar ook al eens te koop. Niet zozeer een schuurvondst dus, of de vinder moet Alzheimer hebben...
edit: deze denk ik. Ik weet niet of deze Cache link werkt: http://webcache.googleusercontent.c...l&ct=clnk&gl=nl Last edited by Berrychello : 26-10-2015 at 19:14. |
|
|||
|
|||
volgens mij iets te vroeg de schuur uitgehaald waren al lekker aant bakken en braden geweest zo te zien aan die bodem
|
|
|||
|
|||
Dit was vorig jaar het antwoord op een mail naar de aanbieder:
De auto staat al jaren stil word niet meer gebruikt is een familie erfstuk van eerste eigenaar alles werkt nog alleen rondom wat roest deuren , schermen , paravan , motorkap verder weet ik het niet de auto loopt en schakelt perfect 58929 echte originele kilometers |
|
|||
|
|||
"DEZE AUTO BEVIND ZICH NOG IN EEN UITMUNTENDE STAAT"
Ligt het aan mij of staan er gewoon verkeerde foto's bij de advertentie?
|
|||
|
|||
Idd schuurvondst is wel erg optimistisch
apk in 2013 afgelopen dus hooguit 2 jaar stil gestaan...
|
||||
|
||||
maar wel al verkocht
|
|
|||
|
|||
lijkt mij toch een gezonde basis om mee aan de slag te gaan, 40j is niet niets
|
||||
|
||||
Was een briljant wagentje, ik heb hem toen hij voor het eerst te koop kwam in de boerenschuur gezien waar hij sinds 2008 stond. Hij was zeker niet in uitmuntende staat, maar wel een prachtig verhaal erachter en nog in de eerste familie waaraan hij nieuw is verkocht. Voorfront, binnenscherm rechts, dorpels en dan wat stukjes van de bodem waren allemaal al eens vervangen en er vielen hier en daar nog prima gaten in, maar vond dat opzich niet opwegen tegen de rest van de wagen, die kleurstelling en helemaal kaal. Had zelfs geen achterruitverwarming...
|
|
||||
|
||||
zo kaal als ´n tractor zou zo een alleen liever met ´n 1500/1600 motor willen hebben.
|
||||
|
||||
Ik niet, dat karige van de hele uitvoering past perfect bij de 1.1, en ach, loopt best nog wel lekker zo'n blokje...
|
|
||||
|
||||
Iemand toevallig de foto's van binnen opgeslagen? De advertentie is al weer weg (wil graag zien hoe t rubbertapijt precies hoort)
|
|
|||
|
|||
Tikje omhoog: Bastiaan, hij staat nu in Hilversum. Op het Autoweek forum is ie gespot. Kijk daar even, via daar heb je ook zó het telefoonnummer van de huidige eigenaar te pakken
|