|
||||
|
||||
de log out knop zit rechtsboven
DOEI!
|
|||
|
|||
Sjon uitmaken voor een kind van 5 Jij kent hem dus niet persoonlijk
Tuurlijk is een forum een mooie manier om info te vragen/vergaren, ik vind alleen wel dat er verwacht mag worden dat je eerst fatsoenlijk zoekt naar een al eerder gegeven oplossing . Mocht je er dan niet uitkomen kun je zo,n topic gebruiken om je probleem onder de aandacht te brengen . Bijkomend voordeel is dat het betreffende topic steeds oplossings gerichter wordt indien men aangeeft wat het probleem heeft verholpen Amen |
|
||||
|
||||
Klaar, heren? :-(
|
|
|||
|
|||
Sorry hoor, maar ik probeerde juist te helpen.
Ik heb tips gegeven en nog zelfs de moeite genomen om de info van de klepspeling op te zoeken. In plaats van dankbaar te zijn, word ik uitgemaakt voor kleuter..... Quote:
Dit soort onfatsoen is schijnbaar geaccepteerd hier. Mijn mening is dat ik dat niet verdien en heb mijn conclusie getrokken. Quote:
Yep
Caddyke...... Last edited by Sjon : 29-10-2015 at 13:36. |
|
|||
|
|||
hoevaak moet ik nu nog herhalen dat ik niet wijs kom uit het forum?? lezen dames!! vandaar k t gewoon vraag. commentaar leveren zijn ze goed in, als ze die energie nu eens ergens anders aan besteden......
|