#321
|
||||
|
||||
alweer een tijdje bezig met de reparatie van de golf na de crash op de Ring.
inmiddels is de volledige aandrijving hersteld. Nieuwe draagarm, binnenste homo, keerring van de bak, wiellager. vanavond komt er een nieuw scherm binnen. dan kan deze naar de spuiter. sinds ik de golf heb zit de voorbumper aan de rechterkant vast met een schroef door het scherm direct de bumper in, omdat de plastic sleuf kapot was.. dus als ik de bumper er af wilde moest de auto omhoog, wiel er af, en dan lopen kutten met een schroevendraaier aan de binnenkant van het scherm. het is iets heel kleins maar dit heb ik gelijk maar veranderd nu hij er toch af was. |
#322
|
||||
|
||||
Golf is bijna weer straatwaardig na het ongeluk op de ring
Scherm is gespoten, bijna geen kleurverschil, nu de puntjes op de i. Ook zijn de randen onder de waterafvoer van het dak gekit en geverfd. Het was een dure les die ik niet snel zal vergeten en ik ben dankbaar dat ik het na kan vertellen. auto zit nog onder het stof van de spuiter.. |
#323
|
|||
|
|||
Keer goed poetsen wat ik je vanmiddag al zei .
|
#325
|
||||
|
||||
Er achter gekomen dat de achteras krom was en de klauw kapot. ondertussen is de nieuwe as bijna klaar en heb 2 klauwen van de sloop laten reviseren.
Nu vraag ik me toch af hoe strak de bout moet waar het rubber op zit voordat hij bekneld zit.. Iemand een idee? Boven de "Nieuwe" en onder de oude. |
#326
|
||||
|
||||
Heb zojuist 17mm balljoint extenders binnen gekregen van bolt action voor de golf.. maar met hoeveel newton meter moeten deze vast op de fuseekogel?
|
#327
|
||||
|
||||
Waarvoor zijn die extenders of wanneer heb je die nodig?
__________________
VW T3 - 1982 - 16v KR VW Golf 1 - 1983 - PG G60 VW Corrado - 1989 - PG G60 VW Golf 1 - 1994 - Cabby Acapulco 2H |
#328
|
||||
|
||||
Mijn golf is zo laag dat de draagarmen schuin naar boven richten. Hiermee komen de draagarm lager waardoor hij hopelijk weer normale wegligging krijgt.
|
#329
|
||||
|
||||
Nieuwe Daily!
Mijn huidige daily gaat de verkoop in. (passat 3bg highline, 2.0 8v)
Dus hiervoor in de plaats een zuiniger en goedkoper golfje 2 gekocht. Moeten wat dingetjes aan gedaan worden, zoals ontstickeren. Specs! motor: 1.3 8v 4 bakje twingo schuif dakje Dat waren de specs! |
#331
|
||||
|
||||
Stoer ding op't eerste gezicht. Zal wel helemaal goed komen.
__________________
Passat 2.0 FSI 2006 Transporter 1.9TD 2001 Passat TDI 1998 -> Verkocht Hoog en droog |
#332
|
|||
|
|||
De oude van bryan de wilde
__________________
VW Golf mk3 G60 ringtool VW Golf mk3 VR6 |
#335
|
|||
|
|||
Is een 1 toch mooier:-)
|
#336
|
|||
|
|||
mega foto die laatste
__________________
'70's Golf fährt man nicht, Golf spielt man |
#337
|
||||
|
||||
Hoe staat `t met de Ring-racer?
__________________
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos |
#338
|
||||
|
||||
Ex Ring racer
Heb sluiting gehad in de kabelboom, waren een aantal draden gesmolten. Kabelboom er uit gehaald, nieuwe dikkere draden in gezet en een extra zekering. Kom net terug uit leiden met de golf en de extra zekering is weer kapot.. Maar hij bleef het goed doen. Ik weet nu dus niet wat er voor zorgt dt de extra zekering er uit springt Maar ik ga 25-3 weer naar de ring |
#339
|
||||
|
||||
Met die dikkere draden en een extra zekering heb je de oorzaak van de kortsluiting nog niet weggenomen. Om welke draden ging het precies?
|
#340
|
||||
|
||||
Hier een linkje naar mijn eerder aangemaakte topic.
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=136750 |