|
|||
|
|||
@roelgts. Heb je hem op waarde laten taxeren? Ook al ben je WA verzekerd dan is het wel handig voor het geval iemand anders jou auto aan gort rijdt. Je krijgt dan iig voldoende terug van de verzekering van de tegenpartij. Zou zonde zijn van je mooie Gts
|
|
||||
|
||||
Wat een mooi ding. Wees er maar zuinig op.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Helemaal mee eens
|
||||
|
||||
Nee is nog niet getaxeerd, wil hem eerst helemaal in orde hebben
|
|
||||
|
||||
Iedereen de beste wensen voor 2016!
Niet veel meer met de golf gebeurt, wel moet er nog het een en ander gebeuren deze winter, want hij gaat getaxeerd worden zodra hij weer de weg op mag Hiervoor moeten kleine dingetjes gebeuren, Apk zit er weer aan te komen(wat volgens mij geen probleem mag gaan zijn) Subwoofer en versterker zijn er al uit, vervanger ligt al thuis daar later meer over Verder wordt er bij het achterpaneel een roestplekje weggehaald en wordt dat opnieuw gespoten. Dan wachten op het goede weer, rm'tjes polijsten en deze er weer onder en dan is hij klaar voor seizoen 2k16 |
|
||||
|
||||
Restoworks.....
Laatste tijd weer veel met de golf bezig geweest! Apk erop, helemaal top natuurlijk, maar toen de auto naar de lasser gebracht.... bleek wat meer rottigheid aanwezig te zijn dan gehoopt....
en vandaag kwamen we ook deze jonge nog tegen... Dit moet nog gelast worden, het achterpaneel is wel al gelast en strak gemaakt Voor: Na: Toen de golf eenmaal thuis was ben ik begonnen de motorruimte netjes te maken qua kabelboom en leidingen. Zo heb ik de kabelboom gesoldeerd waar dit nog niet netjes verbonden was, helemaal ingewikkeld met kabelboom tape en heb ik waar nodig nieuwe of originele stekkertjes aan gezet. Vandaag begonnen met een paar plekjes die we zelf gaan opknappen zo zat er wat roest op het kontje, in de waterbak en in de kofferbak De waterbak is al klaar: De rest nog vollebak mee bezig! we vervelen ons niet Volgende week wordt de complete kont gespoten en moet er nog het een en ander gebeuren. Al met al is het veel werk, maar staat hij er wel weer mooi bij komend seizoen! Ook volgen er nog een hoop leuke updates natuurlijk! |
|
||||
|
||||
Mooi dat je alle slechte plekken aan pakt en niet laat zitten het is een super mooie Golf
|
||||
|
||||
Jazeker, deze golf is zowieso de moeite om op te knappen, van de zomer is t weer genieten
|
|
|||
|
|||
Quote:
Nog 2 weken wachten en dan weer lekker de weg op. Heb vorige week toch maar even de golf gestart en paar keer door de straat gereden met mooi zonnig weer was wel weer even genieten. Verder dan mijn eigen straat durfde ik niet er hangen mij overal te veel camera's. Doen jullie ook mee met de oldtimer regeling? |
|
||||
|
||||
Zolang er pekel op de weg ligt komt t beestje echt nog niet veel op de weg
Maar inderdaad hij valt onder de oldtimer regeling, puur om hem te sparen, het geld wat je ermee bespaard is dan natuurlijk weer leuk meegenomen |
|
||||
|
||||
Quote:
Zo is het maar net
|
||||
|
||||
Weer n stuk verder met de gts, kont gespoten, supersprint uitlaatje eronder, enz enz
8 maart naar de lasser ma dat moet wel goed komen! We mogen in ieder geval weer bijna rijdden |
|
||||
|
||||
N hoop gebeurd weer, teveel om te vertellen eigenlijk
eigenlijk zowat de hele rechter achterkant nieuw, zie hier de foto's http://myalbum.com/album/8DhGPVs8cimf (weet niet of de link werkt) Nieuw binnenscherm Nieuw buitenscherm Nieuw tussenscherm Kofferbak nieuw gespoten Zijpaneel nieuw gespoten Alles in de tectyl alles in de menie enzenz.. Hij is in ieder geval goed aangepakt en klaar voor t seizoen Last edited by roelgts : 18-04-2016 at 14:29. |
|
||||
|
||||
Link werkt hoor!! Gave foto's en veel gebeurd.
|
||||
|
||||
Hij is weer van start, meeting season 2016!
|
|
||||
|
||||
Staat er mooi bij Roel kan niet wachten tot mijn velgen klaar zijn.....
|
||||
|
||||
Ja geloof ik goed! Daarom vond ik het fijn met die velgen alles zelf in de hand te hebben! voelt toch n stuk beter
|
|
||||
|
||||
@Asten
|
|
|||
|
|||
Heel fraai, perfecte combo zo!! Nog een knap stukje rubber om de wielen. En mooi verlaagd, niet teveel en niet te weinig, voor en achter netjes gelijk... Super!
|
|
||||
|
||||
Staat er knap bij. Zo zie je ze niet veel..
Maar deze kan ik wel smaken