|
||||
|
||||
Pinstripings op mijn spijl!
Gister door Lenn de eerste pinstripings erop laten zetten! Nu nog de voorkant een keertje laten stripen, maar dat komt wel weer....
Vind het erg tof geworden al zeg ik zelf Alvast enkele foto's voor het verwijderen van de schetslijnen.... |
|
||||
|
||||
Nice
|
|
|||
|
|||
mooi joh! dat langs je achterklep is ook uhm, apart ...
vind het echt mooi!! |
|
||||
|
||||
Knap werk, superrrrrrr
|
||||
|
||||
Quote:
heh heh heh |
|
||||
|
||||
ziet er goed uit man !!
|
||||
|
||||
Quote:
Tanx, ben je vandaag misgelopen in Den Haag, moest weer snel weg vanwege nakijken van wiskunde examens :frown: , maar Lenn had je verf nog in bestelling... |
|
||||
|
||||
ziet er erg strak uit, erg mooi gedaan... komt er nog meer? striping,??
|
||||
|
||||
Quote:
Spuiten komt nog wel een keer...primer is erg cool, enne een huis kopen kost al ff genoeg |
|
||||
|
||||
Quote:
Jazeker, voorkant, bij de deurgrepen, rond achterlichten... |
|
||||
|
||||
Ziet er erg goed uit man... ik had gisteren graag ff willen kijken, maar ben je ook misgelopen!?!
...echt vette striping, goed bezig! We spreken elkaar.
|
||||
|
||||
Quote:
Ja klopt idd, ben maar zo'n 20 minuten geweest...echt niet meer tijd helaas :frown: Al die examens moeten gewoon worden nagekeken worden, pffffff Cee ya! |
|
||||
|
||||
dat is wel heel kort! :-)
oskar zijn toolbox nog gezien? die heb ik daar ter plekke nog effe aangepakt.
|
||||
|
||||
Heb je bus nog ff bekeken gisteren toen je aankwam. Ziet er erg gaaf uit, zeg! Kleuren passen ook goed bij de rest!
|
||||
|
||||
Quote:
Tanx! So stap voor stap wordt het ooit nog wat... |
|
||||
|
||||
Quote:
Idd, heb de toolbox niet live gezien....maar wel op foto! Ziet er strak uit joh! |
|
||||
|
||||
ja ploon ziet dr goed uit!
|
||||
|
||||
Is dat gewoon een soort van sticker-art???