#1
|
|||
|
|||
Mk4 r32 remmerij op mk2
Iemand ervaring met de remmerij van een mk4 R32 op een mk2?
ook iemand ervaring met 964/944 remmen op een mk2? voor en nadelen? thanx! |
#2
|
|||
|
|||
Nimand?
|
#3
|
||||
|
||||
Volgens mij pakken ze bij de achter remmen van een R32 de as stomp van een Polo / Ibiza met 4x 100 aangezien deze de juiste gaten patroon heeft voor de as.
Voor weet ik niet.
__________________
Groetjes, Bert VW Jetta 1.6 1984 (NL) Audi Q7 3.0 TFSI 2019 (UAE) Audi TT 2006 (UAE) Volvo XC60 2010 lifted and modified (UAE) "Because there's a thin line between hobby and mental illness!" |
#4
|
||||
|
||||
De 964/944 kun je vergeten, vanwege de axiale bevestiging van de remklauwen.
De latere 993 & 996 remklauwen worden radiaal bevestigd, dus veel meer mogelijkheden om met remschijfdiameters en offset te gaan spelen.
__________________
Alain Quote:
|
#5
|
||||
|
||||
cayenne remmerij etc past gewoon. zou zelf voor bv een setje juniors brembo gaan van een ibiza cupra.
en zou niet aan de oude 964/993/996 meuk beginnen, is ook al weer 20+ jaar oud spul
__________________
Quote:
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels |
#6
|
|||
|
|||
Bedankt voor de reacties!
De schijven en adapters voor de klauwen zijn geen probleeem, ik heb een golf 2 zonder wielbogen,en bij porscheklauwen zitten de zuigers aan 2 kanten,bij de r32 klauwen van golf 4 ziiten ze alleen aan de binnenkant nu bij die porsches wat ik wou gebruiken,komt men wiel zeker 2cm naar buiten omdat ik spoorverbreders moet gebruiken ivm de klauwen die tegen de binnenkant van men velg komen ik kan klauwen van de 996 en 944/964 gebruiken, die van de R32 heb ik ook liggen,maar ik zie ze gewoon nooit op en mk2, vandaar heeft iemand er informatie over,wat je moet gebruiken om ze passend te maken,en welke schijven enzo..? op welke vw/audi modellen worden deze r32 klauwen nog gebruikt? Bedankt |