|
||||
|
||||
Thanks Kenny ben nu druk bezig met de tweede buitenring wat een stink werk dat schuren.....
|
||||
|
||||
zelfs op vakantie nog bezig met de einser.. goed bezig!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Prachtige foto die laatste! En een waanzinnige 1.. Top werk!
|
|
||||
|
||||
Mooie foto's!
Hoe is de taxatie afgelopen? |
|
||||
|
||||
Thank guys ,Taxateur is op vakantie net na mijn mal met de motor gegevens..... is dus nog even wachten ,ben wel erg benieuwd
|
||||
|
||||
Quote:
Die komt alvast goed gehumeurd terug! |
|
||||
|
||||
Gisteren weer voor het eerst na 2 weekjes aan de mk1 gewerkt radio gemonteerd maar deze zit nog niet naar me zin.
Mis de originele beugeltjes om hem vast te zetten. Sierlijst weer terug op de achterklep en net de tweede RS dop gepolijst. Dit maal zonder schuren tip van Peter gekregen om ze een 12 uur in de MEK te leggen. En dan haal je in een wip de lak er af. En kan het polijsten gelijk met de schijven Beet shit foto met de telefoon
|
||||
|
||||
Die eerste foto is leuk! Doppen zien er goed uit !
|
|
||||
|
||||
Quote:
Zeker waar tis meer geworden dan ik had verwacht Verzekeren valt me ook alles mee had advies gevraagd aan Steijn Sportscars Taxaties en deze verwezen mij naar http://www.abcassurantien.nl/youngt...erzekering.html Maandag even een belletje doen. Nog een paar plaatjes om dat het in het weekend kon
|
||||
|
||||
Blijft een knap ding om te zien! Uitlaatje vind ik ook super zo!
Kentekenplaatje voor misschien nog ietsje rechter hangen? Staat nu een beetje aerodynamisch achterover
|
||||
|
||||
Dank je Rene ,kenteken plaat is idd een keer achter iets blijven hangen moet hem nog steeds een keertje demonteren en recht buigen...
|
|||
|
|||
Ik zou zweren dat ik je vorige week zag rijden. Maar daar zaten witte Porsche velgen onder. Nu begin ik toch echt dubbel te zien
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Mooi dat je er zo mee bezig bent nog steeds
|
|
||||
|
||||
Vandaag de lorinsers terug gekregen deze heeft Richard omgeboord en gepropt naar 4x100 .
Kunnen nu mooi de juiste randen er bij op meten. 18 November naar RDW moest er ook maar eens van komen
|
|||
|
|||
Quote:
Wordt een mooi setje Hoe breed worden ze? Gaan je RM's de verkoop in?? |
|
||||
|
||||
Ik denk 7 en 8J weet alleen nog niet of het 16 of 17Inch wordt.Nu de harten 1 op 1 passen kunnen we eens gaan meten.
En als het zo ver Is gaan de RM's idd de deur uit
|
||||
|
||||
Deze maand staan we in VW scene ,foto shoot genomen op de Zaterdag ochtend van Volksdub samen met Ernst en Richard Miamiblue crew
|
|||
|
|||
Heel erg gaaf! Morgen maar s langs de sigarenboer...
|
|
||||
|
||||
Leuk en mooi artikel!