|
|||
|
|||
audi a4 b8 allroad
ik ga eens mijn audi voorstellen
a4 b8 allroad: motor 2.0tdi quattro manueel kleur : midnight blue met mat grijze flares interieur: standaard zwart leer plannen 2015 full detail verlagen velgen : range rover hse sport r20x9 dit alles is reeds gebeurt foto's volgen |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Welkom! Gaaf zo die Audi!
|
|||
|
|||
ben normaal niet zo van de allroad´s , maar deze is wel ruig zo!
|
||||
|
||||
Erg gaaf! toen ik de eerste foto's zag dacht ik dat is dik als je die verlaagd, ik scroll verder en TADAA
Wielen staan ook erg dik eronder. |
|
||||
|
||||
Dik!
Wat zijn de volgende plannen? Dat allroad's dik konden zijn wist ik al |
|
||||
|
||||
Wat een mooie auto. Echt een dik ding.
|
|
|||
|
|||
Niet echt vaste plannen.
Thule xl in bodycolor Andere velgen ; eens deze zijn verkocht/geruild Verder veel ideetjes maar niets concreet 3.0 uitlaat, s4 spiegels , s4/rs4 stuur, grill aanpassen.... maar dit is allemaal nog een mischien. Rustig aan rondkijken en ideetjes opdoen en uitvoeren |
|
||||
|
||||
Ik zie mijn foto's voorbij komen, zeker van sw forum afgehaald?
Complimenten voor je auto
|
|||
|
|||
Quote:
Inderdaaf jou foto.... staan zelf op mijn achtergrond van de pc en op IG |
|
||||
|
||||
Quote:
Haha tof, volgende meeting Dmpd?
|
|||
|
|||
Kvrees dit jaar enkel dublo nog... spijtig genoeg hebben de velgen vandaag schade op gelopen deze word dit seizoen niet meer gemaakt. Dan is het niet zo leuk om met beschadigde wielen op zo'n meet te staan.
|
|
|||
|
|||
Dpmd is op een zaterdag? Dat lukt sowiezo niet... nachtdiensten op het werk
|
|
||||
|
||||
Quote:
Zonde, succes met de reparatie
|
|||
|
|||
Quote:
Het valt op zich wel mee.... klein krasje van 2-3 cm op 2 velgen. Velgen bij de poederlakker binnensteken en alle 4 opnieuw poederen. Inees bekijken dat het mogelijk is om ze in het kleur van de bodykit te zetten |
|
|||
|
|||
Quote:
Het valt op zich wel mee.... klein krasje van 2-3 cm op 2 velgen. Velgen bij de poederlakker binnensteken en alle 4 opnieuw poederen. Inees bekijken dat het mogelijk is om ze in het kleur van de bodykit te zetten |