|
|||
|
|||
Thx iedereen voor de leuke comments!
hier nog een snel video'tje als ik hem binnen rij na een leuke zonnige cruise! https://www.youtube.com/watch?v=C-pEYOXMZy0 |
|
||||
|
||||
Heerlijke geluiden: schrapen en vr6
|
||||
|
||||
Superauto...maar vind je dat lage rijden nou niet zonde van de auto? Zie dat je dorpel al flink ingedeukt is....
|
|||
|
|||
Quote:
is van hem op te krikken... elke keer ik ze herstel en hem opkrik deukt hij terug in spijtig genoeg |
|
|||
|
|||
Lesje voor mk3... Opkrikken nooit onder je dorpel :P even op een blokje rijden en dan onder je subframe ophanging
|
|
|||
|
|||
Quote:
Zien dat ik nog op het blokje geraak dan als je ziet op wat een rampje ik nual moet rijden om men krik onder de rand te krijgen |
|
|||
|
|||
:P mijn creatieve broertje heeft een een paar balkjes van een meter schuin gezaagd... Werkt vrij goed
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hier nog even een 'update' Filmpje is klaar... Heb het zelf al bekeken en is toch echt sjiek al zeg ik het zelf! Nu enkel nog wachten tot ze hem uploaden^_^
Gisteren naar Rollhard geweest, echt zo een super meeting! Chapeau aan de Crew & bedankt aan alle fotografen! Ook weer leuke babbels gedaan met veel mensen, zo moeten meetings gewoon zijn!^_^ met 3 Mk3's naast elkaar Roberto,Ferdy en mezelf nog een interieurshot: rolling shots: |
|
||||
|
||||
Mooie shots! glimt goed en nog steeds super laag. Nog geen grote schades aan de onderkant?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Enkel de bodemplaat & subframe raken vooral, achteras en dorpels raken eigenlijk zelden... Carter raakt ook niet ofzo, alles is volledig aangepast om extreem laag te rijden |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Zolang je het carter maar niet raakt! Wat vind je zelf van het filmpje?
|
|
||||
|
||||
Low chicken nigga's ... wie heeft die naam bedacht?
|
|
|||
|
|||
Geen zorgen, steekt een Hardox450 bodemplaat onder en heb men blok 3cm opgehoogd + R32 mk5 carterpan & oliepomp Ik vind filmpje heel leuk en mooi gedaan!
De naam is eigenlijk gewoon als grap op een Whatsapp groepje begonnen Last edited by Golf_1GTI_Freak : 25-08-2015 at 14:49. |
|
|||
|
|||
En gewoon lekker rijden met flipflops aan, goed bezig!
|
|
|||
|
|||
Quote:
die doe ik uit en steek ik naast men zetel, rij gewoon op blote voeten |
|
||||
|
||||
Mijn advies; betiteling van je filmpje kan echt niet. Zorg er als een speer voor dat je het aanpast want zodra dit opgemerkt wordt bij het grote publiek ga je hier echt problemen mee krijgen. Terwijl je het (hopelijk) helemaal niet zo bedoeld.
Ik snap dat het Belgie anders aan toegaat dan hier in NL, qua gevoeligheid van sommige onderwerpen staan ze hier echt op scherp..
|
||||
|
||||
Of jullie gaan allemaal lopen zeiken!! Kindertjes.
Het is maar een naam, yuli hoezo gaan mensen er over zeiken? Jij tilt er blijkbaar zwaar aan. Ik vind de naam gewoon leuk/grappig/origineel. En het filmpje is leuk. Ook lekker zeiken over flipflops, moet je lekker zelf weten. Staat nergens in de wet dat het niet mag!
|
|||
|
|||
Quote:
U mad bro? |