|
||||
|
||||
Kijk aan proficiat. Zit je je eigen nou te vergassen
|
||||
|
||||
Stefan; Ik heb er even naar gekeken maar hij laadt niet bij. Op mijn 1.5JB motorblok zat de dynamo aangesloten met 1 stekker (2 kabels dacht ik). Op de G60 met twee losse kabeltjes. Ik heb de stekker van mijn originele 1.5 draadboom afgeknipt en twee AMPs aan vast gemaakt.
Maar met de multimeter heb ik wel gezien dat de accu niet bijlaadt. Ik moet nog gaan kijken of m'n dynamo nog oké is. Deze heb ik namelijk uit elkaar gehaald bij het spuiten. Kan ik de dynamo gewoon meten door de kabels te demonteren en een multimeter op de B+ en massa te houden? En Yuli, zo ongeveer. Hij rookte heel erg! Zal vast komen door de hitteband en de hittebestendige lak die overal aan het uitharden is.
|
||||
|
||||
Mooi dat ie loopt!
|
|
||||
|
||||
Heeft er iemand een werkende ECU die hij/ zij wil verkopen?
|
|||
|
|||
Arie Beekman ff proberen. 0633928342 Beekman demontage.
Zeg maar dat ik je heb gestuurd.
|
||||
|
||||
Zag er vandaag 1 op Mp toevallig
|
||||
|
||||
Omkeuring ging niet helemaal volgens plan?
|
|
||||
|
||||
Nee het is inderdaad niet gegaan zoals ik zou willen.
Ik werd geroepen door de betreffende keurmeester dhr. Kox. Hij leek al chagrijnig. De auto reed ik boven de put en hij ging alle papieren controleren. Ik had een kopie kenteken van m'n oude Corrado bij, vrijwaring van diezelfde auto, kentekenbewijs van de Golf. Al deze papieren nam Kox mee en kwam na +-25 min terug (serieus!). Hij moest even kijken of alle papieren in orde waren. Hier was uiteraard niets mis mee. Direct kwam wel naar voren dat het vermogen toe is genomen van 51kW naar 110kW. Dit is meer dan 100% en dat kon hij niet goedkeuren. Dit was allemaal dusdanig 'extreem' dat ik mijn auto moet gaan laten keuren op de testbaan in Lelystad. Wat ik ook aanhaalde, voorbeelden van personen bij wie het wel is goedgekeurd, zaken die ik heb aangepast zodat het vermogen wel veilig op de weg komt. Maar het mocht allemaal niet baten. Hij wilde mij wel direct een formulier laten tekenen zodat Lelystad contact met mij zou opnemen om een afspraak te maken. Maar dit heb ik, vriendelijk, afgeslagen. Ik ga eerst eens kijken wat ik ga doen. Ik was vanmiddag in alle staten. Ongeveer zoals dit filmpje laat zien. https://www.youtube.com/watch?v=KfsbPWDCPt4 Wat een gezeik om niets. Eens alles laten bezinken en dan nogmaals bekijken.
My EX-project: Golf MK1 G60 Last edited by kwaroks : 25-08-2015 at 12:22. |
|
||||
|
||||
Dat is klote zeg, is geen peil op te trekken by de rdw. Ook al s gezeik gehad vanwege t schutbord willen verwyderen waar ze niet aan mee wilden werken en n week later t by n kennis wel werd gedaan.
Moet eigenlyk ook met mn 1 naar de rdw vanwege de 20vt maar ga eerst s wat testen. Succes ermee, hoop dat je t geregeld krygt zonder naar Lelystad te moeten
|
||||
|
||||
In den Bosch geweest? En kenteken niet ingenomen?
Last edited by einzer : 05-06-2015 at 22:55. |
|
||||
|
||||
Nee ben naar Veldhoven gegaan.
|
||||
|
||||
De auto staat inmiddels te koop. Advertentie komt zo snel mogelijk.
|
||||
|
||||
Joh toch maar de handdoek in de ring?
|
|
||||
|
||||
Zonde man, ben je er helemaal klaar mee?
|
|||
|
|||
Klote man. Kan me je reactie wel voorstellen maar om m nou gelijk te verkopen..
|
|
||||
|
||||
Ik begrijp je actie volledig , ik sta ook op punt de hele zooi op marktplaats te ploffen.
Maar doe het niet !
|
|||
|
|||
kun je het niet bij een andere station proberen, ik neem aan dat ze mekaar niet op de hoogte betreffende auto's.
je hebt je papieren toch nog? of zou dat ook geen kont uitmaken, je hoort wel eens verhalen dat het bijvoorbeeld ergens anders wel lukt.
|
||||
|
||||
Niet opgeven kerel...krijg je spijt van...
|
||||
|
||||
Wat René zegt, niet wegdoen! Zet hem dan even in een hoekje van de schuur!
|
|
||||
|
||||
Wat ik niet snap dat ze moeilijk doen. Zou je een tip geven ga na keur station in Almelo! Ben er vandaag geweest en mijne is gewoon goedgekeurd en ik ben eerst van 1.1 na 2.0 16v abf 110kw zonder enige probleem vandaag van 2.0 na 1.820vt ze deden niet eens moeilijk niet eens de brug of wat opgeweest omdat die er niet op paste. Enigste wat wel heel belangrijk is dat je de juiste papieren bij je hebt waar de motor uitgekomen is chasisnr is heel belangrijk.
|