|
||||
|
||||
De opvolger! Porsche Boxster S uit 2004 met 87k gelopen!
Wielen worden tzt vervangen door dikke 19 inch
|
||||
|
||||
Knappe aankoop,al zal de gti wel wat beter vooruitgaan tov de boxster
|
||||
|
||||
Thnx! Zal misschien iets sneller zijn geweest. Dit heeft een andere snelheidsbeleving. En dat geluid
|
||||
|
||||
Sorry maar hiervoor had ik de GTI niet weggedaan.
Maar dat is mijn mening. Ik hoop dat je er veel plezier van gaat hebben!
|
||||
|
||||
Geeft niet. Ieder zijn eigen mening
|
|||
|
|||
Stoer ding! Je uitstraling zegt genoeg
|
|
||||
|
||||
Quote:
Thnx! Die smile heb ik heel de tijd als ik er mee rij
|
|||
|
|||
Dat begrijp ik best ja Heb je er nog plannen mee behalve de wielen?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Misschien een rvs uitlaat en een dikke schroefset maar de vrouw is er nog niet helemaal mee eens
Daily: Bmw f30 320d Fun: Porsche Boxster S Last edited by g-loudertje : 27-08-2015 at 19:21. |
|
||||
|
||||
Leuke wagen Persoonlijk had ik nog even doorgespaard voor een Cayman S.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dank u. Gaat ook om het cabrio rijden. En ja het type nieuwer (987) vind ik ook mooier maar moet ergens een grens trekken
|
|||
|
|||
Klinkt subtiel Yann. Kan best MX5 ook weg gedaan?
|
|
||||
|
||||
Waar Porsche bij staat is gelijk wat prijziger. Agh we zien wel!
Die staat te koop. Wat handiger voor woon werk verkeer is wel zo prettig. Qua kosten zal het niet veel goedkoper zijn
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd met de aankoop. Boxter S stuurt stukken leuker dan een mk5 met een 4 cilindertje
Heb ooit in een normale Boxter gereden en ik snap het verschil in rijbeleving. Porsche blijft gewoon de absolute top. Veel plezier ermee
|
||||
|
||||
Helemaal met Vains eens, als je met een boxster s hebt gereden weet je hoe leuk die dingen zijn, is een totaal andere auto.
Proficiat met de aankoop! |
|
||||
|
||||
Precies. De gti was en is een erg fijne auto maar totaal niet vergelijkbaar wat betreft beleving.
Mijn vriendin en ik zijn nu nog samen. Er is een kinderwens dus nu is de kans om van een Porsche te genieten
|
||||
|
||||
Maandag was de dag om de Porsche op te halen. Samen met mijn broer naar Den Haag. Stond er netjes bij en na het papierwerk gedaan te hebben zijn we weg gereden. Met een smile van oor tot oor richting huis. 20 minuten van huis zijn we gewisseld dat hij er ook een stuk mee kon rijden. Helaas een kleine 10 minuten later ging het check engine lampje branden en liep de auto heel beroerd. Noodloop. Er gaat natuurlijk van alles door je heen. Wat heb ik nu weer gekocht, tering ding, wat een lul die verkoper etc etc.
Na cabrioland gebeld te hebben is er een monteur om de Porsche gekomen die em meegenomen heeft terug naar de garage. Het bleek een bobine te zijn die stuk was. Helaas kwam ik er toen ook achter dat de 2e sleutel niet werkte. Na een batterij vervangen te hebben deed de sleutel het nog niet. Dit wordt a.s. Woensdag geregeld bij Porsche Rotterdam. Dinsdag de auto nogmaals opgehaald en gelukkig geen problemen meer gehad. Wat rijdt die toch heerlijk. De gti was en is een erg fijne auto maar in de Porsche voel je je een beetje speciaal. Hier nog wat foto's Met de vrouw achter het stuur Het idee met 19 inch (carrera sport)
|
||||
|
||||
eta betas turbo eronder
|
||||
|
||||
Quote:
Zeker gaaf Richard! Toevallig wat liggen?
|
||||
|
||||
Pracht koets....!