|
|||
|
|||
1984 Golf 2 GTI - Lhasa Green --> Hij loopt!
Auto is er niet meer en photobucket laad de fotos niet meer ...
Last edited by FlorisH : 14-08-2017 at 16:27. |
|
|||
|
|||
Photobucket werkt niet meer
Last edited by FlorisH : 14-08-2017 at 16:27. |
|
||||
|
||||
super mooi, en die bus heb ik volgens mij 3 jaar terug ook op Wörthersee gezien?
|
||||
|
||||
Wow wat en heerlijk project! Ga ik zeker volgen
|
|||
|
|||
Ik volg
|
|||
|
|||
Echt supermooi als je zo de oude auto van je vader kan terug kopen!
|
|
||||
|
||||
Echt heel mooi werk hier! Je vader, en jijzelf kunnen trots zijn. Die bus is ook een pareltje! Mooie foto's!
|
|
|||
|
|||
Goed bezig hoor.
Die bus heb ik ook nog op Worthersee gespot |
|
|||
|
|||
Bedankt allemaal !
@Tjaap & V6freak: Klopt ! 2012 was ik met de t2 naar Oostenrijk afgereisd, klim naar de Pyramidekögel was een spannende, maar we zijn boven gekomen Thanks voor de foto's trouwens! |
|
|||
|
|||
Volg deze resto al vanaf het begin in het NL '84 GTI topic. Leuk dat je nu een eigen topic hebt aangemaakt! Blijft een geweldig verhaal natuurlijk hoe je er in bent geslaagd om de auto terug te krijgen, da's echt een kwestie van 'right time, right place'! En super hoe je hem nu aanpakt en terug in nieuwstaat brengt. Gelukkig is ie door de jaren heen niet verklooit met allerhande tuning... Ik blijf volgen!
|
|
||||
|
||||
mooie kleur! echt goed werk
|
|
||||
|
||||
Prachtig mooi aangepakt!
|
||||
|
||||
Mooi project, complimenten voor de grondige aanpak! Daar hou ik ook van!
|
||||
|
||||
Gaaf die historie achter de GTI, die wielkasten die zo rot zijn heb ik ook meegemaakt met mijn GTI toentertijd.
|
|
||||
|
||||
Tjoener!
EIN-DE-LIJK een projecttopic! Hoef ik niet steeds te appen hoe het er voor staat
|
||||
|
||||
ziet er al goed uit
je hebt er een fan bij ;-) grtz |
|
|||
|
|||
Schitterend project!
|
||||
|
||||
heeel erg mooi project
word weer als nieuw dit
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Mooi dat je de auto van je pa hebt kunnen kopen, bijzonder.
|
|
||||
|
||||
Eindelijk een eigen topic! Veel beter te volgen zo haha :p
Succes man, maar je bent al bijna klaar zo te zien! Ik hoop dat deze nog beter wordt dan toen die de fabriek verliet :p