|
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
|||
|
|||
Bestuurdersstoel, vloerbedekking en kofferbaksticker ELAN voor Jetta '87
Ik ben, zoals de titel aangeeft, op zoek naar een aantal spullen voor mijn Jetta. Het karretje moet gewoon netjes zijn.
Het betreft een vierdeurs Jetta II 1.3 carb van januari 1987. Wat ik zoek: Bestuurdersstoel 4-deurs (of compleet interieur) Vloerbedekking voor en achter Kofferbaksticker, de zwarte met ELAN erop tussen de achterlichten Laat maar horen! Martijn, Nijmegen, 06vierdrienul88zes10 Last edited by Martijn_vK : 20-08-2015 at 18:59. |
|
|||
|
|||
Hoofdremcilinder is gefixt!
Nog steeds op zoek naar vloerbedekking, een bestuurdersstoel, de kofferbaksticker met ELAN erop en een schokdemper (of complete veerpoot, mag ook). Iemand? |
|
|||
|
|||
ik heb nog wel een complete set schokdempers voorkant liggen, en ook een bestuurdersstoel, niet t zelfde als op de fotos, maar heb eventueel nog een compleet interieur staan
bij intresse doe me f een appje op 0613210827 gr. wilco |
|
|||
|
|||
Veerpootje voor ook geregeld, carburateurtje geregeld.
Nu nog een bestuurdersstoel zoals op de foto (of anders maar dan liefst geheel interieur) en een nette set vloerbedekking! |
|
|||
|
|||
shit, nie gezien dat je oook vloerbedekking zocht.. had nog een complete zwarte set liggen sorry haha
|
|
|||
|
|||
Aah das jammer. Ik heb gelukkig nog iemand die me er eentje aanbood. Mocht dat niet doorgaan, rij ik toch gewoon nogmaals naar het zuiden
|
|
|||
|
|||
ja is goed, doe me dan ff een appje, heb het gesprek al verwijdert dus ken je nummer niemeer vinden haha
|