|
View Poll Results: Wat vind jij mooier? | |||
Dunne Bumpers | 103 | 65.61% | |
Dikke Bumpers | 54 | 34.39% | |
Voters: 157. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
Jetta koplampen met embleemloze grill en natuurlijk een boze blik |
|
||||
|
||||
Bonrath powerrohr..twv 100+ gulden ..wat zogenaamd '+5ps bringt'...en eigenlijk voor een 8v heel makkelijk na te maken is met een stuk hemelwaterafvoer van de Gamma..
of zet er iemand ook nog een foto weg van die Golf3 van ik meen Foliatec of was het Kamei of Zender.(een zilveren ,helemaal vol met plakzooi en varkenslelijke spoilers) |
|
|||
|
|||
Quote:
Was dat geen Mk3?
|
||||
|
||||
ik denk dat je BIGDUB bedoeld van de Awesome GTI store ,baby blauwe Golf 3 met 2 vr6 blokken erin..
|
|
|||
|
|||
Nee er was die ken ik ook, maar ik dacht dat p2yob een blauw paarse gecleande Mk3 was met geel color concept interieur met kooi was.
|
|||
|
|||
Was van Dubsport. Beestachtig apparaat! Daarvoor was er een Rallye in dezelfde blauwe kleur en een line kleurige golf 1.
P2Y0B was idd ook n legendarische golf 3, zijn alleen haast geen foto's van te vinden op het www. |
|
|||
|
|||
Ysf10
|
|
||||
|
||||
die was van Bini Youssaef..was eerst geel ,naderhand donkerpaars...die knakker was een Hindoustaanse Bodybuilder uit een of ander engels shithole..
heel erg goede gast ..dikwijls mee staan praten..maten van hem hadden toen al mogelijkheden om aan BMW ///M spullen te komen en alles..(jammer dat ik dat toen al niet nodig had..) die britten waren toen echt relaxed..zou willen dat de helft van de duitsers zo waren.. zou nu goed kunnen..was een compleet andere tijd toen.. geen hyvesbook en intafacegram..en weet ik veel.. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Terug naar de tijd van de BBS/Rieger/FoHa/Zender/Kamei kits...
|
||||
|
||||
Wat een coole jetta!
|
|
||||
|
||||
vind em ook echt geweldig! Alles zit goed!
|