|
|||
|
|||
Nieuwe ruiten wisser tank golf 2 gezocht
Dag iedereen zoals de titel al zegt ik ben op zoek naar een nieuwe ruitenwissertank voor de golf 2 ik heb echt veel gezocht maar hij is volgens mij echt niet te vinden wat me overigens wel raar lijkt aangezien er zoveel golfjes nog zijn weet iemand waar ik deze kan vinden dan hoor ik het graag mvg dennis
|
|
||||
|
||||
Gewoon op de sloop gaan kijken, moeten ze wel nog te vinden zijn.
|
|
|||
|
|||
Hallo dat kan idd maar ben echt op zoek naar een splinternieuwe heb de andere tankjes ook nieuw dan staat het wel zo mooi om die ook nieuw te hebben
|
|
||||
|
||||
Je kan de tank altijd kuisen natuurlijk, dan zou je hem zo goed als nieuw moeten krijgen. Maar ben je al bij de dealer gaan horen?
De tank staat nog in ETKA, onderdeelnummer 535 955 453. Dat is dezelfde tank als die van een Corrado. Als je auto sproeiers in de bumpers heeft om de koplampen schoon te spuiten heb je de tank met onderdeelnr 191 955 453A nodig. |
|
|||
|
|||
Zal eens bij de dealer navragen
Maar toch vreemd dat dit uberhaupt niet veel imitatie te krijgen is toch |
|
||||
|
||||
Quote:
Denk dat het probleem hiermee is dat weinig mensen er naar op zoek zijn. Zo een fabrikant als Febi gaat enkel geld steken in de ontwikkeling van zo een product als er ook een markt voor is. |