|
|||
|
|||
Dat het een mooie auto ben ik het mee eens,ik vindt het alleen raar als ik wat technische vragen stel met bijbehorende foto's ik hier van zijn kant totaal geen reactie op krijg,en het gevoel krijg dat ie daaromheen draait
Vind ik erg jammer,het lijkt mij dat met een topic over een project dat je ook technische foto's wilt laten zien,of zie ik dat verkeerd? Ik probeer ook zoveel mogelijk foto's te plaatsen van alle onderdelen en straks tijdens het opbouwen idem dito |
|
|||
|
|||
Quote:
ieder mag zen mening hebben, ik reageer er gewoon terug op uw vraag, toch niks mis mee denk ik...! ik heb toch niet gezegd over jaloezie ofzo.. als je zo reageert, moet ik het dadelijk nog gaan denken.. Kenny, ik neem bochten meer dan het dubbel van snelheid, ne band klapt niet zomaar ze.. zelfs spinnen van de wielen in 3de vitess dat de rubber eraf vliegt.. dat zijn fabeltjes vriend.. gewoon 3 bar druk erin en gaat niets fout.
|
|||
|
|||
Quote:
Zie ik nu op deze foto de rode Vento R32 ITB van Garreth(engelsman)?? |
|
|||
|
|||
Quote:
heb geen foto's van het bouwen van de wielen.. dan kan ik er geen posten he skywalker.. wat de adaptors betreft, heb ik laten maken om de hoek bij de CNCman. die zijn uit het sterkste metaal gemaakt, hebben fijne spoeldraad. het Zender hart, is op 1/10mm uitgevreesd dat het juist over de adaptor past, s geen conische moer.. en zijn 650nm aangetrokken.
|
|||
|
|||
Wat een dikke mk2! mooi ding
|
|
|||
|
|||
Mijn smaak lag meer bij de oude velgen. Zaten op deze velgen niet dezelfde maat banden?
Wel erg mooi gemaakt allemaal, zal best rijden! |
|
|||
|
|||
Quote:
Gebruik je de verzonken bouten welke de adapter op je fusee vastzetten ook als pegs/pins? |
|
|||
|
|||
Quote:
idd.. dus de 4 bouten passen in de achterkant Hart/velg. alles is echt op de mm juist gemaakt. nergens speling of trillingen. JWST@ idd, waren dezelfde banden.. enkel deze zijn weeral nieuw. :-)
|
|||
|
|||
Quote:
Kijk nu is het duidelijk,het zou namelijk erg lullig zijn als je dit niet zou hebben Dit is nou de reden waarom ik deze vragen stelde zodat mensen die hier niet zo in thuis zijn ook een inzicht hierin krijgen Ik merkte een lichte irritatie in je eerdere reactie en die is nergens voor nodig,het gaat er mij om dat het interssant is om te zien,en ook dat het veilig is uiteindelijk leren we van elkaar nietwaar? |
|
|||
|
|||
Mooie auto, heb er een paar rondjes omheen gelopen zaterdag.
|
||||
|
||||
zeer zeker een mooie auto..
het zal wel een beetje als 'rijden over eieren' zijn met zoiets.. stoeprandje met inparkeren lijkt me niet echt aan te raden..maar dat zal ook niet snel gebeuren aangezien het toch meer een auto voor de fun is en niet voor woon-werk.. moet er ook niet aan denken als er iemand achterop klapt aan de stoplichten...zo van; Sorry maar ik zag je te laat.. affijn.. ogenschijnlijk is er ook bakken met geld aan opgegaan ondertussen..maar ja je had ook een nieuwe E klasse Benz kunnen kopen of iets.. en dat kan iedereen ,dit is veeel exclusiever...(al zal een leek, mits de kap dicht is ,niet meer zien dan een oud Golfje dat gepoetst is met mooie 'velgjes') mooi spul..niks meer aan doen.. |
|
|||
|
|||
Quote:
en dat vind ik ook het allermooiste aan dit soort auto's Keurige wagen!
|
||||
|
||||
Quote:
Denk dat Mario niet mag klagen betreft zijn dagelijkse vervoer
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Prachtig
|
|
|||
|
|||
Wat een beest
Al vond ik er de vorige wielen beter onder passen, maar dat is persoonlijke smaak. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat dit geen dikke set is ...
|
||||
|
||||
Echt wat een geweldig apparaat, sjieke kleur
|
|||
|
|||
Quote:
Dan ben ik nieuwsgierig naar zn daily?
|