|
||||
|
||||
Bestelling
Vraagje,
Ik heb zo'n 3 weken een bestelling gedaan in de shop. Betaald via Ideal, ontvangstbevestiging gekregen....t-shirt + sticker. ....alleen tot op heden nog niets ontvangen. Via Stickerdump.com krijg ik geen antwoord meer, via de webmaster hier ook niet. Wie kan mij vertellen wat ik moet doen om óf m'n geld terug te krijgen, óf m'n bestelling eindelijk een keer te ontvangen. Greetzzz Rampstein
Just give me what I want and no one gets hurt Last edited by Rampstein : 11-06-2015 at 14:07. |
|
||||
|
||||
Weet niet of je dit kan zien, maar op fb staan er recensies.
Je bent niet de enige die er lang op moet wachten. Ik denk dat die het druk hebben, al is 3 weken wel erg lang maar zo te lezen niet uitzonderlijk.. https://www.facebook.com/StickerDUMPblog?sk=reviews |
|
||||
|
||||
Eerlijk gezegd zou ik twee weken al lang vinden voor een stickertje Is ook niet echt van deze tijd ,moet toch gewoon binnen een week te doen zijn ?
|
||||
|
||||
Quote:
Stuur mij je bestelbevestiging door op hans@volksforum.com en ik los het voor je op.
|
|||
|
|||
Hans, ik wacht al drie maanden op een sticker en t-shirt.... We hebben daar al enkele malen contact over gehad maar tot op heden is t nog niet opgelost. Bestelnummers en zo zijn als het goed is bij jullie bekend. Heb eerder deze week via het contacformulier een (wat mij betreft laatste) bericht gestuurd. Graag aandacht hiervoor.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Als het goed is ligt het voor je klaar op VolksDub en ben je daar over geinformeerd, klopt dat? Quote:
Niels, het shirt is voor je opgestuurd maar blijkbaar niet aangekomen. Zou je aan willen geven of je hetzelfde shirt in een andere maat wil of anders welk vervangende shirt we eventueel op zouden kunnen sturen?
|
|||
|
|||
Hans, dat heb ik ook begrepen. Ik heb serieus niks ontvangen. Heb 3x gevraagd hoe verder, maar krijg geen reactie. Dat is wat mij vooral stoort. Hoop gedoe om een shirt en sticker... Zal je verder even PB sturen.
|
|
||||
|
||||
Ik heb een paar keer gemaild en later nog een posting gedaan op de website. Kort daarna een mailtje met excuus dat het vanwege de drukte allemaal vertraging op heeft gelopen. Inmiddels hebben ze 't geld weer teruggestort.
Slotje.
|
|||
|
|||
Voor mij nog geen slotje. We zijn alweer een dikke week verder...
|
|
||||
|
||||
2 weken geleden een en ander bestelt. En had het wel binnen een week thuis.
Al duurde het bij mij ook lang voor ik reactie kreeg maar email van hun was in de spam box terecht gekomen.
Golf MKI '76er Project. MKI '76 swallowtail project ,MKII 1.6TD '90 Daily, '05 CBR600RR Repsol EX MKI'83 GTI, '80 1.5aut, '91 cabbie MKII '84 TD , 85'tdi , 86'td , '86D '86 16v GTI Polo '00 6n2 GTI Mercedes SEC500 '87 Honda Civic '94 |