|
||||
|
||||
Zeker veel bekijks en duimpjes op de weg
|
||||
|
||||
dat kan ook niet anders
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Volksdub ready !!!!
Vandaag een Swallotail tellertje er in gezet die ik vorige week bij Mark gehaald had. Gelijk de 220Km teller er in gezet ,koelvloeistof temperatuur doet het nu ook eindelijk en de brandstof meter ook. RM's er onder rijd zo veel beter ik heb het niet op adapters voorste waren al nieuw gekocht maar achter waren ze ook aan 1 zijde gaar.Nu heb ik nog wel een nadere liggen maar was er even klaar mee. Van de week even poetsen of afdoen echt vies is de auto nooit en dan mag Volksdub beginnen heb er zin in !!!!!!
|
||||
|
||||
Tot Zondag Mark ben ook benieuwd naar jouw velgen nu ze er onder zitten !
|
|||
|
|||
Ik kon deze zeker even bekijken en die van mark ook
|
||||
|
||||
Laatste Update voor Volksdub mooi origineel chroom spiegeltje kunnen scoren.
Morgen de achterbak vullen met de tent ,stoel ,slaapzak en poets spullen. Heb er zin in !!!!!!
|
||||
|
||||
Ziet er dik uit! Die spiegel is ook strak, ben benieuwd!
|
|
||||
|
||||
Vandaag de MK1 bij de taxateur af gegeven waar ze morgen dan gaan taxeren.
Ondertussen nog wat goodies bij elkaar gehaald bij Theo een sierstrip voorop de achterklep. Deze was toentertijd bij het demonteren gesneuveld dus die is nu mooi terug moet er alleen nog op. Dan het alle leukste ik had met Erik op Volksdub al gesproken over de originele radio met het bronzen plaatje net als de tellers. Krijg ik Zondag een SMS hey ik ben bij een meeting bij wolfburg en ze hebben een radio hier te koop zal ik hem voor je mee nemen !!!! Zo gezegd zo gedaan moet dan ook Erik bedanken voor de tip en vertrouwen toch tof dat dit zo gegaan is Alleen nog even kijken hoe je hem vast zet in het dashboard Af gelopen Zaterdag ging ook met waterpomp stuk ook heel vervelend stond net te fotograferen zie ik links voor een rood plasje koelvloeistof Hier zit hij er los in Met het plasje links voor
|
||||
|
||||
Plasje rechtsvoor bedoel je!
Altijd vanuit het oog van de bestuurder kijken.
|
||||
|
||||
Veel succes met de taxatie Peter!
|
|
||||
|
||||
mooie foto die laatste
|
|
||||
|
||||
Quote:
Is grappig gegaan ik wou in eerste instantie bij Steijn Sportcars de taxatie doen maar die hadden pas eind augustus tij op een Zaterdag. Dus ben ik via Ernst bij Oldtimerparts in Etten-Leur terecht gekomen. Haal ik net me auto op was zelf niet aanwezig bij de taxatie hangt er een kaartje aan de bon of ik contact wil op nemen met de taxateur over de motor gegevens. En wat blijkt de auto is door Steijn Sportcars taxatie getaxeerd Nu nog even een mail naar hun met de motor gegevens en wat er allemaal aan de motor is gedaan. En dan krijg ik de daadwerkelijke taxatie
|
||||
|
||||
Haha dat is dan wel apart! Maar prima toch dat het zo gelopen is.
Ik ben benieuwd naar de waarde.
|
||||
|
||||
Ik ook Kenny
|
||||
|
||||
Graag gedaan Peter. We moeten elkaar toch af en toe helpen waar we kunnen.
Ga je weer naar MIVW dit jaar? |
|
||||
|
||||
Dan ben ik op vakantie helaas !
|
||||
|
||||
Vakantie tijd geen MK1 hier in Frankrijk maar wel tijd om te polijsten.....
Nacht foto van me dochter...
|
||||
|
||||
Prachtig!