|
|||
|
|||
van 120km naar plotseling 100km
Hallo
vanmorgen heb ik een probleem gehad met mijn passat vanmorgen 120 op de snelweg opeens ging ik terug naar 100 en ik kon geen gas meer geven symbool Nr3 brandde ben naar een carpool plek gegaan en de auto uitgezet een poos wachten en weer aangezet het gele symbool Nr3 was weg en nog een keer geprobeerd zelf de probleem weer toen ben ik met 50 kilometer naar huis gereden en heb geen last meer gehad en het Nr3 Symbool kwam ook niet weer Weet iemand wat de oorzaak hiervan kan zijn en wat kan ik er aan doen ik hoor namelijk verschillende verhalen 1 de auto trekt ergens valse lucht aan 2 de turbo is kapot Passat Variant 2.0 TDI 103KW |
|
||||
|
||||
Je turbo is aan een revisie toe, of een nieuwe. Klant van ons had hetzelfde probleem met 2.0 TDI Passat.
|
||||
|
||||
Eerst de laptop er ff aanhangen. Misschien is het wel de n75 of een lekke turbo slang, etc. Etc.
|