|
|||
|
|||
Bedrading radio
Daar ben ik weer hoor
Kleine vraag: Heb in de GTI 8 originele speakers. Ik wil graag mijn pionneer radio inbouwen alleenvroeg ik mij af of iemand misschien bekend is met de kleuren van de draden die naar links en rechtsachter lopen. In m'n dash hangen nu nog 4 speakerkabels die over zijn maar deze kleuren vind ik niet terug als ik achter de speakers demonteer (Beide kanten vind ik achterin dezelfde draadkleuren ) Speakers voorin zitten al aangesloten op de iso stekker. De volgende kleuren heb ik nog over die van achter komen: blauw/groen en bruin/rood, groen/blauw en rood/bruin. Weet iemand precies welke 2 Rechts achter zijn en welke 2 links achter? Simpele vraag maar kan tot mijn verbazing nergens iets over de draadkleuren vinden op internet tot zover. Merci! |
|
||||
|
||||
Meest simpele antwoord: multimeter
Meestal is het met 1 draadje doormeten al gevonden.
|
|||
|
|||
Ogja... Ik ga ze eens doorpiepen
|
|
||||
|
||||
Batterij namen, draadje op de plus, draadje op de min
Hoor je zachtjes 'plop' dan heb je een setje te pakken wat samen 1 speaker is
|
||||
|
||||
Groen- zwart: links -
Groen: links + Zwart: rechts - Paars: rechts + Zitten in bruine iso-stekker.