#801
|
||||
|
||||
Een motor ophalen, kabelboom aanpassen, erin knallen en rijden kan snel.
Maar het zo netjes inbouwen als deze dat kost tijd, vooral de kleine dingetjes. |
#802
|
||||
|
||||
Hy had al kunnen ryden als de kabelboom niet zo n bende was... Nu verleg en verleng ik t naar mn zin. Ga nu iedere avond eraan werken hoop m met 2 weken weer rydend te hebben... Volgend jaar pak ik de motorruimte nog aan en bouw ik m om naar hydraulische koppeling
__________________
Saugergroup [0][0] [0][0] Polo 6N Harlekin Golf 1 GTI PLUS 20V T sold Last edited by PimVW : 21-04-2015 at 15:42. |
#803
|
||||
|
||||
Sinds zondag mijn Golf 1
[IMG] [/IMG] |
#804
|
||||
|
||||
|
#805
|
||||
|
||||
1 van me foto's genomen in Doel ,Belgie
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#807
|
||||
|
||||
Foto's van mijn cabbie 1.8T
|
#808
|
|||
|
|||
Mijn Golf MK1 1.1 LX
__________________
VW GOLF MK1 LX 1983 VW GOLF MK1 94 1.8 8v |
#809
|
|||
|
|||
mijn golf 1100
|
#810
|
|||
|
|||
|
#811
|
|||
|
|||
|
#812
|
|||
|
|||
Niet alleen een hele mooie auto maar ook een hele mooie werkplaats zo te zien
|
#813
|
||||
|
||||
__________________
Saugergroup [0][0] [0][0] Polo 6N Harlekin Golf 1 GTI PLUS 20V T sold |
#814
|
|||
|
|||
De laatste drie mogen wat mij betreft prima bij de dikke mk1's hoor |
#815
|
|||
|
|||
MK1 met 1.5jb en aangepaste FR cabra.
|
#816
|
|||
|
|||
__________________
|
#817
|
|||
|
|||
__________________
|
#818
|
|||
|
|||
Mooie mk1 Blademk1
|
#819
|
|||
|
|||
Mijn eigen "Silbergti", reeds 14 jaar in bezit.
|
#820
|
|||
|
|||
Mijn red rabbit |