|
|||
|
|||
performance
beste mense,
bestaat er een mogelijkheid om een 1.4/44kw/ABD motor op te voeren? of is dit een onbegonnen werk? cheers |
|
|||
|
|||
Tuurlijk kan het, maar is wel onbegonnen werk.
|
|
||||
|
||||
en het zal een hele hoop geld kosten en dan nog zal het resultaat tegen slaan
|
|||
|
|||
De 1.4 af- ipv opvoeren en dit ervoor terug in de plaats:
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=133337 |
|
|||
|
|||
ziet er idd een vet blokje uit. het probleem is da ik daar nadien nooit me door de keuring geraak. aangezien een engineswap bij mijn wete in belgie illegaal is. :s anders zou ik er idd beter een andere blok in gooien. had hier een tijd geleden een post gelezen van dragracer dacht ik. die had zijn 1.6 blok opgevoerd door o.a. een andere nokkenas, spaghetti en luchtfilter te steken. en dan zou hij eventueel nog chippen ook. maar zonder de chip had hij toch al een aangenaam resultaat. nu dat je de power van een 1.8 20V niet zal halen is vrij logisch e. was deze zondag op racewars, man man...daar ware serieuze beesjes bij ze
|
|
||||
|
||||
Zo'n 1.4 kun je uiteraard ook wel snel krijgen, maar het kost je een hoop geld..
Dus wat is dan slim? Denk dat je goedkoper uit bent als je een snellere auto koopt