|
|||
|
|||
Lekker, af en toe zo'n haat-liefde verhouding....Dat houdt het spannend zeggen ze dan
|
|
||||
|
||||
Jazeker. zo is het altijd geweest en zou niet anders willen Daarom wil ik ook maar 1 project anders wordt ik gek
|
||||
|
||||
Leuk om te lezen... Dit klinkt echt heel bekend
Succes met je route naar de highway, lekker blijven posten! |
|
||||
|
||||
Afgelopen dagen 100% gefocussed om alles werkend te krijgen rondom het dashboard. Daarna alles definitief dicht gebouwd.
Leuk detail, alle naalden zijn oranje. Sportline teller (orgineel VW) - Blaupunkt radio (orgineel VW) en de naalden van de VDO meters middenconsole. De radio is werkend maar er zijn geen zenders meer die op korte en middengolf worden uitgezonden, haha . Er zit een DIN kabel op naar jack female en zo kan de iPhone erop of een ander apparaat. Ik zat nog te denken om een DAB+ module weg te werken maar die krengen zijn nog duur daarnaast een beetje zonde om de suprieure geluidskwaliteit te luisteren in mono . Daarnaast de motor is zo overheersend aanwezig je hoort toch niks van de radio Een aantal zaken zijn niet orgineel (hoewel zo min mogelijk), periode of GTI correct maar het zal inmiddels duidelijk zijn dat ik niet helemaal ga voor de orginaliteits prijs
VW T3 - 1982 - 16v KR VW Golf 1 - 1983 - PG G60 VW Corrado - 1989 - PG G60 VW Golf 1 - 1994 - Cabby Acapulco 2H Last edited by yuli : 07-05-2020 at 16:29. |
|
||||
|
||||
Heerlijke "werk"plek!
|
|
||||
|
||||
Vandaag lekker dagje gehad om wat aan de golf te klussen. Radiootje aan biertje(s) erbij, polijstapparaat en gaan De probleem counter staat momenteel op 0 nadat ik vanochtend de kilometerteller-kabel goed in de teller-unit heb gedrukt .
Ik ga met de golf, back in black! van; naar; - zwarte sierlijsten - zwarte deurklinken - zwarte tankdop En dit nummer hoort erbij; Todo; - Passen voorschermen (origineel vw) - Passen motorkap (origineel vw) - Spuiter - GTI striping (zilver) - GTI achterklep stickers (zwart)
VW T3 - 1982 - 16v KR VW Golf 1 - 1983 - PG G60 VW Corrado - 1989 - PG G60 VW Golf 1 - 1994 - Cabby Acapulco 2H Last edited by yuli : 07-05-2020 at 16:30. |
|
||||
|
||||
Oja en een nieuwe garage klok voor mijn verjaardag gekregen;
|
|||
|
|||
Gaaf 👍 waar haal je die klok ?
|
||||
|
||||
Ziet er Bling uit Je mag de mijne ook wel een keer komen poetsen
Dan draaien we dat andere thema liedje , van de stones
|
||||
|
||||
sow, die glimt weer goed.. waar heb je hem mee gepoetst kwa polijstmiddel/polish?
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
||||
|
||||
5 Mei ook in de Gelredome toevallig
|
|
||||
|
||||
@erik
Bij Theo, vw-wobshop sponsor van dit forum @callaway Ook prima oude bazen. Paint it black past wel bij onze mk1's @Wilco Nee helaas niet, laaste keer was in 2009, Ziggo dome. Volgens mij de rock n roll train tour. Gelderdome ben ik naar Metallica geweest. Jaar ben ik ff kwijt speelde toen master of Puppets helemaal en meer. Moet bekennen dat ik eigenlijk nog meer fan ben van het zwaardere werk ben. Slayer is mijn band en ben blij dat ik ze nog is in volle bezetting heb zien spelen in de brabant-hallen. @wessel Heb dit keer gold wash gebruikt van mequiars om te wassen. Blackhole van poorboys en laatste carnauba wax van mequiars. Alleen uitpoetsen doe ik met machine rest met de hand. Mijn lak was al redelijk schoon maar anders tussen wassen en glaze eerst kleien met een spray and wipe.
|
|||
|
|||
Heerlijke GTI! Old school tuning, old school metal. Love it!
|
|
||||
|
||||
prachtige Mk1
|
||||
|
||||
Zo de eerste 250 kilometers staan erop! Nog 750 kilometer te gaan.
Verbruik is ongeveer 1 op 10. Benzine gaat wel hard voor het gevoel met zo'n klein golf 1 tankje. Watertemp blijft netjes, olietemp is 90 graden op de snelweg en 94 -96 in de stad dat is ook netjes. Nette oliedruk waarden. Dagelijks rij ik een BMW 318i touring dan merk je niets op maar nu in de golf zit iedereen weer op mijn achterbumper ondanks ik normaal doorrij Enige probleem wat ik heb kunnen ontdekken behoorlijk lawaai links achter als ik in veer. Klinkt als metaal op metaal aanloopgeluid. Geluid had ik vroeger ook wel is met 2 man achterin zat of zwaar beladen was. Even kijken of het een band is die aanloopt of de uitlaat op de achteras. Zal wellicht achter iets omhoog moeten schroeven.
|
||||
|
||||
Roadtrip pics ?? Videootje misschien
|
||||
|
||||
@callaway
Helaas nog geen GoPro of vergelijkbaar apparaat. Staat nog wel op mijn verlanglijstje wel lage prio. Wel wat foto's onderweg. D'r zit er een met de doppen op voor het lawaai. Ik kon het alleen maar leuk vinden
VW T3 - 1982 - 16v KR VW Golf 1 - 1983 - PG G60 VW Corrado - 1989 - PG G60 VW Golf 1 - 1994 - Cabby Acapulco 2H Last edited by yuli : 07-05-2020 at 16:31. |
|
||||
|
||||
Ow ik heb even mijn personal\wolfsburg stuurtje terug erin gezet. Stuurt lekkerder dan de spucknapf vind ik.