|
|||
|
|||
Quote:
Zo bedoelde ik het ook niet .. |
|
|||
|
|||
Ik weet dat ik erg laat ben, maar mocht er een afhaker zijn. Dan heb ik graag intresse
|
|
|||
|
|||
Ga je toch ook eens schakelen ?
|
|
|||
|
|||
Ik heb vandaag eindelijk weer wat tijd gevonden om aan dit project te werken.
Lijst geüpdatet (misschien heb ik hier en daar wat over het hoofd gezien door aanmeldingen via facebook, whatsapp, mail en het volksforum) -Deckedm -Dragracer -Racecees -MTDI -Dubster.be -Richard-Polo -Scully -MelG60 -Joentje -Oudelut -JaapL -SciroccoGTII -Velden9 -PimVW -vdWal -Abeltje -Dokter D -Speedfreax -eddieA -paulusGTI -Mark MK1 -Arjan v -Dieter9 -ScareMercy -Dannyvw86 -Splituser -Rickyg -Richard -vwG60 -TimMK1 -Gijs -jantje1991 -The Green -Cdj3.2 -Brain93 -nickster -Meller -Henkiehenk -John B -Marco16v -GJ007 -Timberland -Jeffrey Cop -Simon Mcnamara -Patrick Dros -Boy Majoor -Carl Jones -Ron Dekker |
|
|||
|
|||
De schakelkabels lopen door het schutbord ik neem aan dat er dan twee gaten moeten worden geboord. Wat doen jullie dan met de kachelradiateur behuizing? Het onderste deel weghalen?
|
|
|||
|
|||
Nou is het natuurlijk een motorsport schakel toren.
En in de motorsport zit dat deel meestal niet onder t dashboard. Maar bij mijn golf mk3 heb ik dat deeltje aangepast zo ook bij mijn broertjes jetta mk1. |
|
|||
|
|||
Nog nieuws over de planning?
|
|
|||
|
|||
dan heb ik ook zo,n beugel nodig.
wil graag met compleet intrieur |
|
|||
|
|||
Ben toch wel benieuwd hoe het er mee staat? Heb geen haast maar ben wel neiuwschierig
|
|
|||
|
|||
Ik ben net terug van wintersport.
Wordt nu druk aan een prototype gewerkt. Omdat ik dit project naast mijn overige werkzaamheden doe heeft het geen top prioriteit. Gr, Pim |
|
||||
|
||||
zijn er hier nog vorderingen?
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Zet mij ook op de lijst voor een shifter.
|
|
|||
|
|||
Er zijn vorderingen.
We hebben nog wat kleine zaken aangepast. En gaan nu richting een alu prototype. Ik hoop deze voor volksdub af te hebben. Dan kan iedereen het dan ook fysiek beet pakken. |
|
||||
|
||||
hoe ziet het eruit met het prototype voor volksdub?
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Gaat goed komen.
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
en al foto,s ? ben wel nieuwschierig
|
|
|||
|
|||
Je mag mij eraf halen. Beetje uit het oog uit het hart, die auto van mij
Niks te maken met je product ofzo. Gewoon beetje beu de auto...
|
||||
|
||||
ik ben eigk ook wel benieuwd,
kon helaas niet bij VD zijn, dus heb het ding nog niet kunnen bekijken...
|
|||
|
|||
We hebben een geprint prototype.
De hoofd componenten hadden we bij ons op VD. Dit prototype kleden we helemaal aan. Zodat ook de mensen die niet op VD waren een idee krijgen. |