#301
|
||||
|
||||
Die rode zit aan je zekeringskastkabelboom en de groene zit aan je motorkabelboom en die klik je samen in de stekker op de bobine.
Zwart zit aan de andere kant
__________________
Superdub Sleutelhanger en Stickerpakket kopen ? PM -------------- 1986 Golf Callaway Turbo GTI BBS 1991 Golf Cabriolet Sportline. -------------- |
#302
|
||||
|
||||
Klopt Callaway, maar omdat ik de motorkabelboom apart zeker heb ik de hele zekeringkastboom niet. Vandaar dat ik niet weet waar die rood/zwart op komt.
Is dat een geschakelde plus?
__________________
My EX-project: Golf MK1 G60 |
#303
|
||||
|
||||
Volgens mij is de zwarte draad circuit 15 + geschakeld
En de rode en groene zitten op min van de bobine Die schakelen de hall (groen)en toerenteller (rood)
__________________
Superdub Sleutelhanger en Stickerpakket kopen ? PM -------------- 1986 Golf Callaway Turbo GTI BBS 1991 Golf Cabriolet Sportline. -------------- Last edited by callaway : 26-04-2015 at 08:12. Reason: Fout in tekst |
#304
|
||||
|
||||
Bij mij zit die stekker ook zo. Moet goed komen.
|
#305
|
||||
|
||||
Wat is de rode draad dan die ook op dezelfde stekker zit als de groene? Waar gaat die rode draad naar toe.
want die kan ik even niet plaatsen..
__________________
My EX-project: Golf MK1 G60 |
#306
|
||||
|
||||
rood/zwartedraad is van de toerenteller volgens mij.
__________________
VW Golf 4 Cabriolet. VW Golf 1 oettinger 8v GTI 1983. |
#307
|
|||
|
|||
Ja inderdaad zwart rood is toerenteller.
__________________
toerental versterkers, Voor bij 20vt, tdi, in mk 1 mk2 info pb. Immo off voor de digi 3.8 en me7 Digi. Edc15 Edc16 me7.xx med 9.1 KABELBOOM OP MAAT vag only. |
#308
|
||||
|
||||
Ik heb nog wel een oud type zekeringkast kabelboom liggen van een DX op webers, dus alles kjet eraf geknipt.
Als je die eens ophaalt(+/- 20km) en de g60 boom aansluit volgens schema dan MOET ie lopen.
__________________
Superdub Sleutelhanger en Stickerpakket kopen ? PM -------------- 1986 Golf Callaway Turbo GTI BBS 1991 Golf Cabriolet Sportline. -------------- |
#309
|
||||
|
||||
Kleine update van mijn kant.
Na een week Wörthersee, welke wederom fantastisch was, ben ik gisteren thuis gekomen. Een dag voordat ik wegging kreeg ik de ECU binnen van Gertjan die ik mocht lenen. Deze aangesloten en mijn pomp slaat aan. Dus mijn eigen ECU zal kapot zijn. Maar nu kom ik bij het probleem dat ik geen vonk heb. Op de bobine heb ik 15+ en 1. Op de 15+ heb ik een geschakelde plus en op de 1 de groene kabel van mijn G60 kabelboom. Dus ik moet weer eens verder kijken.
__________________
My EX-project: Golf MK1 G60 |
#310
|
||||
|
||||
Even meten of je tijdens het starten wel stroom op die draden hebt. Sommige geschakelde + aansluitingen vallen weg tijdens het starten en dan heb je geen vonk en geen inspuiting.
|
#311
|
|||
|
|||
Dat klopt inderdaad! Dat was bij mijn golf 1 cabrio met G60 ook 2 maanden terug
Alles doormeten en nakijken en de plus viel bij de gemaakte verbinding ook weg bij starten waardoor ( in mijn geval) de benzinepomp stopte tijdens starten.
__________________
na de 16V-G60 en de Polo Turbo eens een vr6 turbo bouwen. |
#312
|
||||
|
||||
Wat Johan zei heb ik gecontroleerd. Mijn geschakelde plus valt niet weg tijdens het starten. Wel kwam ik er achter dat ik wel een vonk heb op de kabel van de bobine naar de stroomverdeler.
Dus morgen een stroomverdelerkap en rotor bestellen.
__________________
My EX-project: Golf MK1 G60 |
#313
|
||||
|
||||
Morgen of overmorgen even een filmpje dan met een dikke grijns
__________________
VW T3 - 1982 - 16v KR VW Golf 1 - 1983 - PG G60 VW Corrado - 1989 - PG G60 VW Golf 1 - 1994 - Cabby Acapulco 2H |
#314
|
||||
|
||||
Goed om te horen dat m'n ECU van pas komt
|
#315
|
||||
|
||||
Kleine update
Beetje mistig, maar dat is een goed teken denk ik zo
__________________
My EX-project: Golf MK1 G60 |
#316
|
|||
|
|||
Kijk mooi werk. Dus mijn tekening klopte wel ☺ dus nu snel afbouwen.
__________________
toerental versterkers, Voor bij 20vt, tdi, in mk 1 mk2 info pb. Immo off voor de digi 3.8 en me7 Digi. Edc15 Edc16 me7.xx med 9.1 KABELBOOM OP MAAT vag only. |
#317
|
||||
|
||||
Ja zeker Stefan!!
Hij tikt nog her en der en m'n acculampje brandt nog in m'n dashboard, maar hij loopt. Ik wil nu alvast iedereen super erg bedanken voor het meedenken en helpen. Toch gek dat een forum je gemotiveerd houdt. Ik heb al enkele keren de handdoek in de ring gegooid en steeds werd er gezegd wat ik moest doen en kwam ik een stapje verder. Vooral Stefan (pewivwteam) wil ik heel erg bedanken voor de schema's en online hulp
__________________
My EX-project: Golf MK1 G60 |
#318
|
|||
|
|||
Geen probleem graag gedaan.
Ff het draadje (blauw) wat van je dynamo komt verbinden met het blauwe draadje bij je pluspool van je accu. Dan is dat ook opgelost.
__________________
toerental versterkers, Voor bij 20vt, tdi, in mk 1 mk2 info pb. Immo off voor de digi 3.8 en me7 Digi. Edc15 Edc16 me7.xx med 9.1 KABELBOOM OP MAAT vag only. |
#319
|
||||
|
||||
Ik zag net dat hij niet bijlaadt met de multimeter. Dus even kijken zo
__________________
My EX-project: Golf MK1 G60 |
#320
|
|||
|
|||
Nog gelukt?
__________________
toerental versterkers, Voor bij 20vt, tdi, in mk 1 mk2 info pb. Immo off voor de digi 3.8 en me7 Digi. Edc15 Edc16 me7.xx med 9.1 KABELBOOM OP MAAT vag only. |