|
|||
|
|||
Franse Golf 2 GTI 16V met '84-er interieur
|
|
||||
|
||||
Leuk ding
|
||||
|
||||
Wel een mooi exemplaar, alleen die vraagprijs
|
|||
|
|||
Nog een scheutje olie?
|
|
|||
|
|||
Vind de prijs niet echt gek voor zon exemplaar.
|
|
|||
|
|||
Ik ook niet, daarom gepost. Zou mooie basis kunnen zijn voor iemand om om te bouwen naar VR6(T?) of 20VT. Onderstel 5x100 biedt veel mogelijkheden en voor 84 er interieur (wat in nette staat lijkt te verkeren) zijn genoeg mensen te vinden die je er erg blij mee kan maken.
|
|
|||
|
|||
Aan de linkse achterflank is er roest en terhoogte van de baguette is er een gat van een 2€ munt . Motor draait niet .. ergens een elektrisch / massa probleem .
Als er genadige zijn voor deze wagen voor ombouw ofzo ( ik heb interesse in het interieur :-) maar niet in de volledige wagen . Pm me maar kunne we samen eens kijken en komen we wel iets overeen . |
|
||||
|
||||
Wat is een "baguette" ?
|
|
|||
|
|||
Ai, ja, lastig altijd die taalbarrière. Neem niet aan dat Ins@ne een stokbrood bedoelt... Volgens mij is in autojargon de betekenis in dit geval sierlijst / stootstrip, toch?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Idd, dat is zelfs Belgisch
|
|||
|
|||
Idd sierlijst toen ik aan het reply'en was kon niet op de naam komen 😃. Kzit teveel langs de franstalige kant van het land .
|
|
|||
|
|||
Edit... perongeluk 2 x hetzelfde doorgestuurd.
Last edited by Ins@ne : 24-04-2015 at 17:58. |