|
||||
|
||||
Kijk een schaap met V8 bi turbo!
|
|||
|
|||
Vet hoor👍
|
||||
|
||||
Flinke hufter van een schaap
Wolf in schaapskleren gaat niet echt op voor een RS6 imo. |
|
||||
|
||||
Wel voor niet auto liefhebbers. Zeker in zo'n schutkleur
|
||||
|
||||
Binnekort op het nieuws: ' weer een ramkraak gepleegd met een audi rs model' zo eentje moet je eigenlijk gewoon in een kluis zetten anders is de kans toch wel echt groot dat ze een poging gaan doen om hem mee te nemen
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
|||
|
|||
Voor een ramkraak zou ik wat anders uitkiezen...
Dit is (helaas) wel een ideale vluchtauto met een bult laadruimte. Zijn meerdere ICT / elektronica zaken leeggeroofd met behulp van RS-en. Achterbank eruit, volladen met camera's computers en ipads en dan met 200+ er vandoor |
|
||||
|
||||
Quote:
sorry ik bedoelde eigenlijk ook meer als vluchtauto voor een ramkraak gebruiken ze idd wat ander, busjes ofzo
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
|||
|
|||
aaah ik heb dr ook een en ik ben niet eens een bankrover,,,,maaar de lijst van groot onderhoud is idd wel lang van de week moest ie nog een aandrijfas ,,,van netto 280
en dan ben je em weer een dag zat ....maar daarna is et weer feest,,,
|
|||
|
|||
Haat/liefde.... Heerlijk toch
|
|
|||
|
|||
Wat een geweldig gaaf kanon!