|
|||
|
|||
Garrett GT3076 HF met de grootste AR 1.06 ipv van de Garrett GT3076HF met de kleinere AR wisselen
Tial F38 externe wastegate nieuwe 3" downpipe screamerpipe nieuwe alu intercoolerbuizen setup Tial Q 50mm blowoff valve 4.6 kilo vliegwiel SPEC stage 3 + koppeling erin Ga op wastegatedruk rijden, even kijken waar ik hem op zet, maar zal denk ik 1.4 bar worden -> moet wel zon 450 pk hebben dan weer.
|
||||
|
||||
Boah, mooi hoor!
|
|||
|
|||
ziet er echt zalig uit vooral met die half opgebouwde voorbumper! (serieus)
paar aerocatch hoodpins zouden ook goed staan! |
|
||||
|
||||
Word een lekker setup! Op welk termijn gaat dat gebeuren?
|
|||
|
|||
Ding gaat nu al achterlijk hard
Dit gaat hopelijk binnen een maand klaar zijn, en ook even afhankelijk van mijn lasser en kennis die mijn koppeling gaat doen, tegelijk met de koppeling ga ik met dokterD, de ombouw doen. Kan nog een afstelling kopen van een Duitse kennis,maar dat gaat me qua koppel iets te raar, das 480 pk op 1.7 bar en koppel van 620-630 nm en dat vindt mijn bakje echt niet leuk
|
||||
|
||||
Quote:
Maar jij wel |
|
||||
|
||||
Hahaha inderdaad. Wordt iets te wild!
Wat voor bak hangt er nu achter?
|
|||
|
|||
Geen flauw idee, in ieder geval sper, 5 bak, en langere overbrengingen, want ik ram bijna 190 in de 3
|
||||
|
||||
Quote:
uit je tweede post van dit topic |
|
|||
|
|||
Tja... het gaat alweer nergens over heh.. hij zou gewoon zo blijven
|
||||
|
||||
Quote:
gaat mooi zo..........dacht ik |
|
|||
|
|||
Achja, als je wat nieuws koopt kun je nog s wat weggeven heh en ik ben de minste niet ........
|
||||
|
||||
Quote:
idd beter super blij mee ikhoop komend weekend deze er even in te knetteren |
|
||||
|
||||
mooi zo niks meer aan doen
|
|
||||
|
||||
gaaf geworden hoor! en de M3 happers ook zeer gaaf geworden in de motorkap
ben benieuwd hoe het straks gaat ogen met die dikke klauwen ook achter erop enzo
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Hij is goed gelukt
Leuk speelgoed voor de vele zomeravonden die gaan komen |
|
|||
|
|||
Erg mooi kleurtje, super resultaat
|
|
|||
|
|||
Dank u heren
Verrotte n8dienst dus aangezien ik dan maar blij mag zijn als ik 3 uurtjes slaap, even het bouwpakket van boven gehaald en even bekeken. Gister op het werk de studs in het uitlaatspruitstuk gezet. El bouwpakket High Flow inlaat 100mm, heb ik nu ook... maakt dat heerlijke geluid 8) zou ook geen turbo meer willen zonder HF inlaat, alleen voor de sound al. Ben er nog niet uit hoe de intercoolerbuizen moeten gaan lopen, want de CDA is behoorlijk groot, dus dat wordt nog wat,turbo moet iets gedraaid worden in ieder geval. Achterremmen klaar voor montage :tu:
|
||||
|
||||
blijft maar lekkerder worden
|
|
|||
|
|||
Is niet heel veel anders dan wat er nu op zit hoor, alleen AR is groter dus bovenin meer in de melk te brokkelen, externe wastegate met screamer ( is altijd lekker natuurlijk op VR)
3" downpipe had ik al.... Hij zal wat sneller worden en nog wat meer lawaai maken