|
|||
|
|||
Nu nog even wat Koel problemen oplossen en dan gaan we 9 mei weer los :P
|
|
|||
|
|||
Veel koelproblemen dan?
Het werd behoorlijk mistig inderdaad naast ons na de 3e manche was het toch? Ziet er in het echt veel gafer uit dan op de foto's Jullie hebben echt wat moois neergezet!
|
||||
|
||||
Quote:
Ik stem voor Volksdub '13, kan nu al niet wachten om deze te bewonderen |
|
|||
|
|||
Quote:
2e manche Laatste rondje ! Waarschijnlijk verkeerde radiateur dop ( gaat te vroeg open op te lagedruk ) En er komt te weinig wint door radiateur dus er zijn al gaten geboord en 2 extra koelvinnen en thermostaat word er toch weer in gezet en iets inwendig aan gepast ! en een kleine luchthapper voor in de motor kap En dan mogen we 9 mei eindelijk weer proberen :P |
|
|||
|
|||
Zo poos stil geweest van onze kant !!
Laat ik het zo zeggen het zat ons niet altijd even mee nu alles weer op n rij en gaat alles weer zijn gangetje Afgelopen jaar lekker kunnen scoren in het NK en ook in het club kampioen schap een van de grote redenen hiervan is het weer geweest de auto presteert perfect in de regen ! Hier ff een lekker filmpje ervan https://www.youtube.com/watch?v=2ULSlQ_KeXg Ook het seizoen in steil afgesloten hier een paar foto's Aangezien we er dit jaar weer voor vechten willen licht de auto momenteel compleet uit elkaar voor enkele aanpassingen we keep you updated Last edited by GTI-BOY : 05-01-2015 at 21:31. |
|
|||
|
|||
Voor het eerst in hele lange tijd weer eens een update vanwege werk etc hartstikke druk en geen tijd om wat te posten maar we zijn zeker wel bezig!
Afgelopen seizoen afgesloten met een 3plek in het nk. Nu druk bezig met veranderingen voor komend jaar. Het nieuwe vliegwiel met koppeling: Kaal frame zo he, wat aanpassingen aan de ophangingen en een fris spuitbeurtje: Het torretje staat ook te wachten op wat aanpassingen: |
|
|||
|
|||
Machtig mooie machine. Vind dit echt mooi, veel custom werk. Niet standaard los en vast zeg ma :-)
|
|||
|
|||
Volgens mij heb ik deze auto (of in ieder geval het buizenframe) zo juist gespot in Klazienaveen achter op een ambulance met een blauwe Golf 2 er achter.
|
|
|||
|
|||
Dat klopt helemaal Scully wij waren onderweg of op de terugweg van de spuiter.
|
|
|||
|
|||
Zo weer een update:
Foto's zeggen meer dan woorden (Y) |
|
|||
|
|||
Goed bezig keals!
|
|
||||
|
||||
Prachtig ! Dat ziet er weer super uit
Om toch even om een paar woorden te vragen : waar is die ruitenwissermotor(?) voor ?
|
||||
|
||||
Nice, en een heerlijk kleurtje groen!
Waar zijn die schokdempers van? Goeie dikke zuigerstang hebben ze |
|
|||
|
|||
Quote:
proflex voor en achter reiger zo te zien, laat je niet misleiden de zuigerstang is niet dikker als normaal maar hetnis een upside down schokbreker, dus net zoals normaal maar dan omgekeerd de dunne zuigerstang zit nu onderin de poot, de dikke zuigerstang die je ziet is dus gewoon dunwandig hol. Hebben jou intrax dat niet? Mijn intrax waren ook zo uitgevoerd aan de voorzijde, achter is eigenlijk nooit upside down maar hier wordt gebruik gemaakt van voorschokbrekers ivm fusee. Mooi project!!
|
||||
|
||||
Quote:
Ja klopt ik verwoorde het verkeerd, mijn intrax hebben dat inderdaad ook, alleen deze diameter lijkt nog wel weer een slagje groter |
|
|||
|
|||
Quote:
Haha dat is onze elektrische stuurbekrachtiging die een schurend geluidje maakte dus maar uitelkaar gehaald voor revisie en maar goed ook want hij was er echt aan toe haha Iedereen bedankt voor de reactie's |
|
|||
|
|||
Quote:
De voorste schokbrekers zijn van Proflex en de achtersten van Reiger zoals sciroccoGTII al zei, zijn gewoon zeer goede schokbrekers en bevallen ons perfect |
|
|||
|
|||
Omdat wij altijd veel te weinig foto's maken hebben we langer niet overal foto's van maar hier nog een paar foto's hij is alweer klaar en de eerste race is gereden. Auto loopt als nooit voorheen alleen de rottige wegligging wou nog niet echt meewerken op naar de volgende race.
Velgjes gespoten: Kap strak gemaakt en geprimerd: Gespoten & Naar vvt voor een nieuwe uitlaat Nieuwe bodemplaat eronder: Eindresultaat met de nieuwe bestickering: Sorry voor de crappy foto's zijn met een mobieltje gemaakt |
|
||||
|
||||
de droom van héél veel mensen hier denk ik
|
|
||||
|
||||
Prachtig