|
||||
|
||||
Quote:
Haha jij snapt het! Volgens mij hebben we al eens contact gehad, verbaast me niks als ik al eens homegrowns heb opgehaald bij je.. ruilmateriaal om mijn maat te kunnen verkrijgen |
|
|||
|
|||
Ook ik heb toch wel een beetje een sneaker addict.
Mijn toch wel meest gave ''patta's''. Nike Eric Koston 2 Max: Nike Fingertrap Max NRG: Nike Rosherun Slip-on: |
|
||||
|
||||
Heb ook een hele collectie staan hier.
2x Van Lier 2x Floris van Bommel 3x Timberland 1x Clarks 2x Assics 1x Nike :P
|
|
||||
|
||||
Eric Koston 2 Max, ook mijn favoriet. Maar heb ze in het zwart.
Daarnaast nog een paar van deze: Heb ook nog een paar van deze En deze, alleen dan de mannen versie. :P |
|
||||
|
||||
Vandaag mijn derde paar Roshe's gekocht:
1990 Volkswagen Golf CL 1.3 NZ -> soon 3.2 2018 Skoda Superb Combi 1.5 TSI Sportline Last edited by Rick : 01-04-2015 at 20:52. |
|
||||
|
||||
Normaliter loop ik overdag op een setje Magnanni's of Francesco Benigno's
En in de vrije tijd Dsquared (nee ben geen Marokkaan ), Vans of iets dergelijks. Deze heb ik een poos geleden weer verkocht. Maar altijd spijt van gehad
|
||||
|
||||
Vandaag binnen gekregen
|
|
||||
|
||||
Quote:
Snap ik, BRS moet je ook niet weg doen Een van de dikste paartjes ever! |
|
||||
|
||||
tsja eeeeh 6 dagen in de week red brick's werkschoenen in de wintermaanden vaak ook 7 dagen en 12 uren per dag vanwege werk .
zomers mijn red brick's voor werk ,klus en hobby vije tijd in de winter Timberland's en in de zomer teen slippers |
|
|||
|
|||
Gaan jullie lekker lopen "sniffen" aan je Nike's nadat je ze een dag hebt aangehad? Als je zoveel Nike's heb ben je een echte Nike-fetisjist.
|
|
||||
|
||||
ik steek dat geld liever ergens anders in
|
|
||||
|
||||
Ach, voor alles wat je kan verzamelen is een markt vol gekken. Sommige vintage AM1 paartjes gaan inmiddels voor 3k+ dus zal er ook wel wat mee te verdienen zijn
Een kameraad heeft van zijn "sneakerfetish" een serieus bedrijf gemaakt, Sneaky Shoes (Arnhem), imho een van de toppers in NL. Last edited by EnVeeZee : 02-04-2015 at 20:36. |
|
|||
|
|||
Hmm had achteraf een aantal paar nieuwe aimaxen moeten kopen in de eind jaren 80 en nieuw in de kast moeten zetten dan had ik nu serieus geld voor kunnen beuren? Het is het zelfde met speelgoed uit die tijd, dat is nu ook onbetaalbaar in de oriinele verpakking. En dan maar niet t spreken over een computer uit die tijd in de originele verpakking.
|
|
||||
|
||||
Sommige paartjes zijn idd gruwelijk gestegen. Maar dat waren destijds vaak ook weer zeldzame, meestal niet echt de footlocker paartjes
|
|
||||
|
||||
Quote:
Die zijn super nice!
|
||||
|
||||
Quote:
Thanx!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb nog zitten twijfelen om hier zelf een paar van te ontwerpen en aan te schaffen. Waar vind je trouwens die Roshe's met de leerachtige neus i.p.v. die geperforeerde stof?
|
|
||||
|
||||
laat ik nu nog ergens een paar Adidas Torsion ZX 5000 hebben staan ..in ongedragen staat..bouwjaar 1989 of iets dergelijks..
|
|
||||
|
||||
Quote:
Deze kan je nog wel op diverse sites bestellen. Onder andere Zalando, daar zijn de bruine, blauwe en grijs/witte nog wel te krijgen. Echter wel in de zeewaardige maten. En is een winter release; Dat wil zeggen dat de de olifantenhuid is gevoerd met hoogpolig fleece. De bruine komen overigens uit Almere (JD Sports) en de rode van eBay.de.
|
||||
|
||||
Quote:
Cool, die heb ik ook gehad.......heel erg vroeger