|
||||
|
||||
enkele vragen
ik ben bezig met de restauratie van een golf diesel van 1980 en ik zou graag enkele dingen weten:
-kun je oude triangels (draagarmen) van nieuwe rubbers voorzien? ik zou ze namelijk graag laten poederlakken -kan het ook maar iets kwaad als ik het stukje plaat die achter de rempomp en aan de chassisbalk gemonteerd is weglaat? -kan het kwaad als ik de gaten onder de grille achter de voorbumper naast de bumpersteunen geheel uitslijp tot waar hun vorm erin geperst is? grieetz bert |
|
||||
|
||||
Quote:
dat kan Quote:
uhm denk dat je dan wel veel beweging in ej peadlen krijgt tijdens het remmen en koppelen Quote:
dit begrijp ik niet helemaal
|
||||
|
||||
wel de gaten waar de radiateur achtergemonteerd zit
bij 'standaardmodellen' is alleen het gat aan de bestuurderskant half open bij de gti of de diesel zijn alletwee die gaten half open, mijn bedoeling is om die geheel open te maken omdatik de radiateur iets meer naar links zal verplaatsen en over geheel de breedte een intercooler zal monteren bedankt voor de overige antwoorden nooit daarop gedachtmet dat doorbuigen groetjes van bert |
|
||||
|
||||
die draagarm rubbers kan je opzeker los kopen... heb ik ook gedaan bij mijn Golf 1...
die gaten kan je inprincipe wel helemaal open maken alleen moet je even kijken of je dan je roosters er nog wel in krijgt die erin horen...
|
||||
|
||||
horen daar dan roosters in? ik dacht dat enkel de bumper daarvoor hing
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
die roosters heeft toch niet iedere golf 1 dacht ik zo prachtige restauratie anders wss alleen de gti |
|
||||
|
||||
die heeft iedere golf er standaard inzitten maar vaak zijn ze stuk of verdwenen.
|
|
||||
|
||||
zijn nog nieuw leverbaar heb ze zelf ook besteld toen ik me golf opgeknapt heb...
en in de golf hier boven chris zijn golf zijn ze ook nieuw...