|
||||
|
||||
Woorden schieten weer eens te kort..........
Veel sterkte voor de nabestaanden. |
|
|||
|
|||
Wat een nieuws zeg.. heftig. Heel veel sterkte toegewenst.
|
|
||||
|
||||
Als je dan dat bericht hoort dan zet dat je weer even op de plaats...
Veel te jong... Ook ik kende je niet persoonlijk...wel je berichten,discusies en je topics o.a. hier op het forum, heb ze vaak met een glimlach gelezen. R.I.P Misha Respect = Everything
|
|||
|
|||
Onwijs triest dat zo'n jonge knul is overleden! Ik genoot altijd van de discussies en opmerkingen van Misha en zijn dikke auto's. Ferdie en familie heel veel steun toegewenst.
|
||||
|
||||
Gecondoleerd
Veel sterkte aan de nabestaande.
|
||||
|
||||
De gedachten zijn met Misha en de nabestaanden, opdat hij zijn rust mag vinden
|
|
||||
|
||||
Helaas ken ik hem niet persoonlijk, maar aan zijn posts te zien was het een heel gepassioneerde man mbt fotografie en vw.
Voor de familie en vrienden heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies.
|
||||
|
||||
Bah ik lees dit net en moet gelijk terugdenken aan m'n vader die ook hierdoor overleden is
Sterkte aan de nabestaanden.
|
|
|||
|
|||
Ik zit nog niet lang op dit forum, en kende hem niet, maar als je iemand ziet die het leven laat op een leeftijd die je zelf hebt, dan slik je toch even.
Dit moet vre-se-lijk zijn voor de ouders. Ik heb zelf 2 dochters, en mag er niet aan denken dat ik er eentje zou moeten afgeven, dat overleef ik niet. Sterkte aan iedereen. Groeten |
|
||||
|
||||
Gecondoleerd, veel sterkte de komende tijd voor familie en vrienden.
|
|||
|
|||
Ferdie, familie en vrienden: gecondoleerd met het verlies van Misha.
Zijn schitterende manier van schrijven en geweldige beheersing van de Nederlandse taal, dat ga ik missen op forums en Facebook, want persoonlijk kende ik Misha niet goed. Samen zaten we op een photoshop-forum (pictuning.nl) waar hij foto's bewerkte waar iedereen van onder de indruk was. Heel veel sterkte. |
|
|||
|
|||
Gecondoleerd! Sterkte voor de na bestaande,
The spirit carries on
|
||||
|
||||
Veel sterkte aan de nabestaande
......
|
||||
|
||||
Gecondoleerd, altijd genoten van alle auto's en reacties op het forum!
Rust zacht!
|
|||
|
|||
Gecondoleerd ....
|
|
|||
|
|||
Damn.... gecondoleerd....
|
|
||||
|
||||
Heftig hoor... Hoorde het vanmorgen ook op 3fm. veel sterkte aan de nabestaanden gewenst
|
|
||||
|
||||
Hoorde het ook op de radio. sterkte voor de nabestaande
|
|
||||
|
||||
Hier nog even het stukje van vanochtend op 3FM:
http://www.3fm.nl/a/179036 Heel veel sterkte aan de familie en vrienden.
|
||||
|
||||
Heel veel sterkte aan z'n broer Ferdie, aan z'n familie en nabestaanden.
26 jaar is veel te jong..