|
||||
|
||||
Wat een bericht..! Heel veel sterkte aan familie, vrienden en kennissen! 26....
|
|||
|
|||
zo net zo oud als mij.. heel veel sterkte aan alle nabestande
|
|
|||
|
|||
Gecondoleerd, sterkte aan alle familie en vrienden.
|
|||
|
|||
gecondoleerd en sterkte aan zijn familie en vrienden .
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde in 2011 mee gemaakt met mijn broer. 33 jaar oud en ook weggevallen door hartfalen.
Gecondoleerd en wens de nabestaanden heel veel sterkte toe.
|
||||
|
||||
gecondoleerd en veel sterkte aan familie en nabestaanden. R.i.p misha
|
|
||||
|
||||
niet te bevatten zo jong
veel sterkte voor de familie en vrienden. R.I.P Misha
|
||||
|
||||
Wow, heb hem altijd hier op het forum actief gezien en zijn foto's en auto's bewonderd... Veel te jong heengegaan...
Wellicht dat sommigen het raar vinden, maar zou het niet mooi zijn als er een meeting ter ere van hem wordt gehouden centraal tussen BE en NL? Hiermee wil ik ook graag mijn steun betuigen aan de familie en vrienden...
|
||||
|
||||
Het was zo schokkend om te horen, iedereen heel veel sterkte toegewenst
|
|
||||
|
||||
altijd genoten van de prachtige foto's! Gecondoleerd en sterkte aan de familie en vrienden.
|
||||
|
||||
Heb er geen woorden voor. Misha, het ga je goed jongen.
Ferdie, rest van de familie, vrienden van en alle andere nabestaanden; veel sterkte gewenst.
|
||||
|
||||
Het leven is soms wreed... Ik zal hem missen, als lezer kon ik goed genieten van zijn posts.
Veel steun aan de familie en vrienden van misha gewenst.
|
||||
|
||||
Bizar.
kende Misha van wat kleine gesprekjes op de diverse meetings, en van de goede discussie hier op het forum. De verbijstering is er niet minder om. Ik wens familie, vrienden en nabestaande enorm veel kracht en sterkte in deze zware ijd.
|
||||
|
||||
Het is en blijft een onwerkelijk bericht om te krijgen.
Het ga je goed Misha! Ferdie, voor jou en je familie veel sterkte in deze zware tijd. Ook namens de rest van de crew.
|
||||
|
||||
Volksforum even doornemen, met het zaterdagochtend bakkie koffie.
Nieuwe posts, en dan lees je dit. Pffff. ben er de de hele dag stil van, en nog steeds Kende Misha niet persoonlijk, maar genoot van zijn auto's, foto's en heerlijke discussies... Te jong gegaan, veels te jong... R.I.P. Misha. Ik wens alle familie, vrienden en nabestaanden heel veel sterkte toe....
|
||||
|
||||
iedereen sterkte toegewenst!
|
|
||||
|
||||
Misha, ik heb je niet persoonlijk gekend maar wel vaak op meetings gezien, je auto's én foto's bewonderd en vooral ook op de verschillende forums met plezier je commentaren / meningen gelezen en zo nu en dan eens gediscussieerd. Onbegrijpelijk dat je zo vroeg uit het leven bent gerukt...
Rust zacht... Alle familie en vrienden gecondoleerd en alle sterkte gewenst. |
|
||||
|
||||
kende hem niet persoonlijk..heb wel eens een discussie gehad met hem..en dan dacht ik achteraf wel eens..Ja vanuit jouw standpunt gezien heb je WEL gelijk..
hij zag dingen/auto's meer als kunstwerk-erfgoed..fotoreportages en alles ik ben een man van de techniek.. en een stuk ouder.. 1 van zijn auto's was ooit van mij..de Golf 1 GTI (g60)in het wit..een ex Pirelli..was leuk dat hij ooit zo mooi op de foto is gezet.. veel sterkte aan familie ,vrienden en Dub club.. en jongens ..als er echt een hemel bestaat ,zien jullie hem zeker ooit terug! |
|
|||
|
|||
Gecondoleerd.
|
|
||||
|
||||
Zelfde als SelimGTI, ik heb altijd erg genoten van de herkenbare manier van fotograferen van Misha en van zijn auto's. Verder kende ik hem niet, maar aan de reacties te lezen was het een mooi persoon!
En dan toch raakt zo'n bericht je.. Sterkte aan de familie en kennissen!!